January 30, 2008

[my] BLOG's not dead.


Da. Imi lipseste. Aici imi refulez oboseala si micile obsesii, aici ma descarc de draci, aici pun muzica si ma deschid in fata unor oameni pe care n-am sa ii cunosc niciodata asa cum poate ar merita.
Mi-am umplut zilele astea cu adormit mai devreme, cu episoade din House, cu piese de teatru, o evadare de 3 zile la munte, chit ca e sesiune si ca nu vreau sa stiu de nimic altceva.
La munte am fost cu 6 colegi si cu inca un gagiu si a fost dragut, am respirat putin aer curat, a nins, am baut [what else?] o tona de tequila, m-am drogat, cu oameni si cu muzica, putin ski, am prins un apus de soare absolut genial [vezi foto], am facut o coborare perpedes de la Postavaru, pe semi-intuneric, ne-am dat pe linguritze, am facut trenulet care s-a rupt si acum am talpa bocancului unui baiat imprimata pe rinichiul meu drept, am jucat Twister mai mult beti si abia ne tineam echilibrul, am preparat castigatorilor shoturi de tequila, whiskey si energizant, am jucat Whist si nu mai stiu sa joc, mi-am pierdut telefonul, era sa cad din teleski, am convins pe cineva sa incerce sa skieze [si-acuma imi zice ca viseaza ca skiaza :))], am mers pe scaunul din fata si-am asultat Ja Rule over and over again, am dormit mult si-am vazut un film cu doua muieri, una era frumoasa, cealalta interesanta si britanica, ne-am intors cu zambetul pe buze si pe 8 mergem in Clocks sa dansam, pe 10 plecam dimineata la munte sa skiem si sa ne dam cu placa, iar pe 22-24 plecam tot la munte cu toata sucursala si trebuie sa caut cazare, de maine.

Poze by Aditza.

Mi-e dor de blog. :)
OPEN, dar cu program redus.

1 alarm clocks:

Anonymous said...

eu iti doresc sa fii fericita si ocupata mereu, ca sa n-ai timp de blog si sa te bucuri la maxim de viata. blogul e doar un surogat :)

Template by:

Free Blog Templates