January 06, 2008

Wishlist, bre!

Parapanta - inca nu stiu ce-as face cu ea, dar cred ca m-as descurca pana la urma;
Clapari + schiuri + bilet de avion pana in Seefeld [+ cineva care sa construiasca pista de aterizare pt avion, ca aia n-au aeroport acolo] + cazare la Hotel Seelos pt 14 nopti, cu vedere la munti [adica orice camera din hotel, dar sa fie la etajul 3 sau mai sus, ca sa merg pe scari mult+ ski pass pt toata perioada si toate partiile + abonament la spa-ul din centru. Si niste parazapezi si-un sac de plastic si-un Cocioc;


Dictionar poliglot: englez, german, francez, spaniol, japonez - doar ca sa ma simt foarte cunoscatoare;
Un decorator de curti, care sa lucreze gratuit;
O suta de clatite, fiecare umpluta cu altceva [comestibil, stop the stupid joke care-ti statea pe teava];
O banda rulanta, cu scaune incalzite care sa parcurga cei 700 de m pe care ii am de mers pe jos de acasa si pana la serviciu;
Un om care sa stea in permanenta cu mine si sa-mi spuna bancuri;
Manusi incalzite, o pereche de manusi rosii, din piele - de mers pe strada, there goes another stupid joke, o pereche de manusi care sa secrete crema cand mi se deshidrateaza pielea [i got smth for gloves, ok?];
Un pui de urs polar, care sa ramana vesnic pui;
Un pui de rottweiler, care poate sa si creasca, daca pofteste;
Un concert Guns;
Un tapet cu aceasta pisica:


73 de perechi de sosete, 30 albe, 20 negre si restul colorate;
Vopsea de par mov, verde si albastra;
Curs de streetdance, facut dupa programul de la serviciu, combinat cu cel al masterului;
O statueta Oscar, insciptionata "Miezu`, the most colourful person in the world!!!";

Un magazin cu momeala pt pescuit, caruia sa-i fac chiar eu aprovizionarea cu materia prima; :))
O galeata cu seminte de flori, pe care sa le planteze mama si de frumusetea carora sa ma bucur si eu;
Un utilaj de deszapezit - ca iarna sa nu ma mai ia niciodata pe nepregatite, mai ales daca ninge in ianuarie, mama ma-sii, cine se gandea ca e posibil asa ceva;
Un apartament intr-o cladire proiectata de Hundert Wasser:

One digital single-lens reflex camera, and then you can start dreaming...

Am inclus cateva poze din concediu, enjoy!
Am facut aceasta lista ca sa-ti fie mai usor...
E ziua mea, so pick one. :)

4 alarm clocks:

cokolate_time said...

Hmmm...of mai miezule, sincer daca as putea ti le-as oferi pe toate. Sa stii ca nu esti pretentioasa deloc :)))))
E totusi interesant ca cineva isi poate dori atatea lucruri.
Te pup dulceata si LA MULTI ANI!
May your wish come true!

Anonymous said...

OK. Am notat;)

Anonymous said...

Da' nici nu-ti doresti multe! ;)) m-am amuzat sa le citesc!

Miezu` said...

Astept! :D

Template by:

Free Blog Templates