January 09, 2008

Ceva special

Putina muzica. Pentru ca dupa ce vin de la serviciu e cel mai bun energizant pe care mi l-as putea dori.
Videoclipurile nu sunt cine stie ce, asa ca puteti sa va vedeti de treaba si sa lasati oamenii sa cante.
Just push the play button.

Dream Theater - Through Her Eyes


Guns n Roses - So Fine



Pink Floyd - Wish You Were Here


Joe Cocker - N`oubliez Jamais


Nirvana - The Man Who Sold The World


Dire Straits - Sultans Of Swing


Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain?


Lake of Tears - Forever Autumn



E cam rockareala, dar mie imi gadila sufletul intr-un mod placut.
Enjoy!

Keep that button pressed.

9 alarm clocks:

Albastru de cafea said...

oho, asa da muzica.. urma si un deep purple, un keane sau tom waits si-mi cautam sticla de jack :D

Miezu` said...

are fata, are de toate.

dau la schimb pe sticla de jack. :D

Albastru de cafea said...

well, that's a deal! :))

Miezu` said...

scrie tu un blog despre jack astfel incat sa simt ca-l beau in momentul in care-ti citesc cuvintele.
ala da schimb. :P

Albastru de cafea said...

m-ai prins intr-o perioada cam inghetata a creierului - o fi avand legatura cu zapada - asa ca am scris si eu ce-am putut. deci accept si coveruri :P

Miezu` said...

ah damn, nu ma pot imbata cu coveruri. prefer sa mai astept, sa se nasca un original. :)

un nou real imaginar.
[blowing dreamy ideas, push the ignore button this time:P]

Miezu` said...

de fapt, imi place, dupa cum ai observat :)

Albastru de cafea said...

in cazul asta, astept un soldier of fortune sau un bedshaped :)

Miezu` said...

hmm, soldier of fortune am vrut sa pun de la inceput, so good choice, vb reclamei.
iar bedshaped, veery nice.

[aplaud]

:)

Template by:

Free Blog Templates