October 22, 2007

Weather news

Pentru a fi in concordanta cu restul comunitatii bloggerilor, azi scriu despre vreme.
Mie mereu mi-a placut ploaia, mi s-a parut ca e o alternativa cool la ceea ce prefera majoritatea. Once a rebel, always a goofy, I guess.
Insa azi a exagerat, pt ca ne-a speriat de-a dreptul. Vantul ne-a cam zdruncinat geamurile si ne-a inviorat brusc holurile - am avut constant senzatia ca lucrez intr-o casa parasita si ca trebuie sa inceapa sa zboare cat de curand ceva foarte spooky prin birou.
Am ajuns intr-un tarziu acasa, cu un imens dor de vin fiert - mereu cand e frig mi-e pofta de vin. Am ajuns plouata si ... cam "plouata". Mereu cand sunt plouata mi-e dor de oameni.

Am recurs la singurul drog pe care mi-l permit, muzica cea de toate zilele. Am bagat tot folderul cu muzica si am apasat J. Am tastat "rain" si am facut playlist. Diana Krall, Turin Brakes, Guns 'n Roses, Lake of Tears, A-Ha, Katie Melua, Janis Joplin, Ashanti, Cocorosie, Golden Trumpet, Cher, Variety Lab, Tori Amos, J.E. Sebastian, Silent Circle, Moby, Placebo, Garbage, DJ Shadow, Dire Straits, Armor for Sleep, David Gray, Zia, The Weather Girls, Counting Crows.
Etc. : )

Stiti ce e trist? Ca sunt triste. Da, 80% din melodiile oamenilor astora sunt triste. E pacat.
Mie imi place ploaia de mor. : )

3 alarm clocks:

kishcutia said...

let za rain fol

si in sfarsit ti-am pus cu com adresa...pentru ca ma tot intrebam de ce e miezu mai roz ca restu

Miezu` said...

o las, o las...

Mihai said...

http://smokingcoolcat.blogspot.com/2007/10/prognoza-meteo.html :D

Template by:

Free Blog Templates