October 17, 2007

Waste


Aglomeratie mare, monsher. Azi am deschis putin geamul pentru ca ne sufocam si apoi am inceput sa ne sufocam mintile cu sunet de aglomeratie. Nu reusesc sa depistez rolul claxonului cretin. Claxonul cretin este intotdeauna insotit de un sofer mai putin inteligent, sa nu-l fac si pe el cretin [m-as repeta, nu de alta]. Soferul mai putin inteligent se afla la bordul unei masini care e in toate felurile [pe ea n-o pot face cretina si, dupa cum spuneam, m-as repeta]. Pietonul grabit e si el cretin [trebuia, nu mai puteam].
Eu n-am carnet de sofer si nici nu-mi doresc. Circul mult pe jos. Sunt pieton, deci. De multe ori. Sunt claxonata pentru orice cacat. De cateva ori port o fusta. De alte cateva ori am nu-stiu-ce ruj. De multe ori si eu sunt acel pieton cretin.

Si daca n-as avea un playlist cu 50 de Gb de muzica, tot n-as intelege cum de-mi intra aceeasi melodie in fiecare seara. E frumoasa, oricum.

Poza: Snobism

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates