October 20, 2007

Pauza+vin=arta.

Azi am vorbit despre pauza. Am mai vorbit eu despre asta, dar nu mereu pauza asta a insemnat ceea ce inseamna acum. O sa respir adanc si o sa-mi fac ordine in suflet.

Pana una-alta, o veche pasiune de-a mea incepe sa iasa din nou la suprafata. Recunosc, la momentul in care aceasta pasiune incepea sa se contureze, ea era la stadiul "ia si tu un vin, ca io si-asa ma fac muci daca beau, macar sa ma fac din ceva mai sanatos decat vodka".
Dar zilele astea am devenit mai serioasa; adica mai fitoasa, cum imi place mie sa zic ca sunt.
Astfel ca azi ma refer la vin, dar la vin ca arta. Il voi descoperi, am de gand sa citesc si sa "citesc" despre cateva vinuri in timpul ce va sa vina. :)
Si-o voi transforma din placere pentru betie in pasiune pentru arta.

1 alarm clocks:

kishcutia said...

vezi tu ca arta asta da mahmureala...

a se trata cu ou crud, limonada, o masa copioasa, ceva dulce...orice cu fructoza-miere! in fiecare zi inveti ceva

:D

Template by:

Free Blog Templates