October 07, 2007

Pentru ca meritam.

Cei mai frumosi ani.

Era un film, parca.
Pierdeti nopti. Beti. Dansati. Cunoasteti oameni noi … simtiti-va voi.
Am gresit. Nu trebuia sa pun punct, trebuia sa fie un semn de exclamare la sfarsitul fiecarei propozitii din randul de mai sus.
Mi-am dat seama acum vreo 2 saptamani ca muncesc pt a-mi termina programul. Muncesc pt a pleca acasa si pt a ma pregati pt o noua zi, pt ca apoi sa vina weekend-ul si pe urma vine iar luni si tot asa.
Da, dupa ce mi-am dat seama de asta, m-am straduit sa-mi doresc sa nu mai vina ora 6. Mi-am dorit sa fie 1, sa pot sa mananc, si apoi sa fie constant ora 4. Sa fie telefoane, sa fie mailuri, sa fie hartii, sa fie oameni. Recunosc, din cand in cand trebuie sa mai fie ora 5 jumate, atunci se mananca prajiturile. : ))
Am descoperit pe un site urmatorul citat: "Poti sa afli mai mult despre o persoana intr-o ora de joc decat intr-un an de conversatie." Mi-a placut, destept nenea Platon, asta.
Acestea fiind spuse, am chef de joaca. M-am trezit devreme azi, mai mult sau mai putin voit, ma uit la ceas si nu imi vine sa cred ca sunt treaza la ora 12, intr-o zi de duminica.
Si pe urma zic ca e ok, azi chiar am timp de joaca. : )

PS: E ora 5 jumate dupa-amiaza, sunt inca in pijama si mi-e pofta de un vin! : )

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates