October 18, 2007

Lost and found

E fantastic sa regasesti lucruri pe care le credeai a fi pierdute de o gramada de timp. E o senzatie tare placuta, de fiecare data cand patesc asta am un feeling foarte cald.

Maine vreau sa ma duc sa dansez, sa ies in club cu gashca, cu oamenii alaturi de care mi-am petrecut niscaiva ani din viata de iesit in oras, adica.
As face asta ca s-o vad pe Eve, care refuza in continuare sa-mi comenteze pe blogul din forma asta, pentru ca asa vrea ea. : )
M-as duce sa dau din “acelea” alaturi de Paula, care tocmai a iesit de pe net si ale carei discutii cretine despre nimic si extrem de amuzante mi-au umplut multe nopti de nesomn. Si de care mi-e dor. De ea cu totul.
Mi-e dor si de Pitic si de Dan, neaparat in aceasta formula, asa cum i-am cunoscut si cum au fost pe intreaga perioada petrecuta in cardasie as a couple in 3, a nu se intelege in threesome, neaparat, dar cum am zis eu merge. : )
Pana si mofturosul ala de Andrei ar merge vazut, ma intreb oare cat a trecut de cand nu m-a mai tinut in brate ca un gentleman in timp ce paralizez de frig. Ultima oara ma sprijinea de un geam in tren, in timp ce adormeam cu capul in curent, pe cotul lui. : )
Oare Vale si Viviana lui ce-or mai face, ma tot chinui sa vorbesc cu ea pe net macar, el oricum nu e niciodata online, niciodata nu reusesc.
Ma intreb ce mai zice z0n3 - am uitat, daca ma duc in club nu pot sa stau cu el la discutii, e DJ-ul. : )


Mi-e somn, probabil ca cel mai bine mi-ar prinde sa urmez sfatul care ma trimite la somn in fiecare seara, anume ca o iesire pana la dus si apoi pana la un dans in pat e solutia cea mai buna.

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates