October 11, 2007

Nu-mi plac visele

Ti-am zis ca alaltaieri noapte am visat ca am murit? Nu ti-am zis. M-am trezit ciudat, inca am golul in stomac.

Am visat ca mergeam pe un drum care dadea intr-o prapastie, arata ca o sosea obisnuita, cu parapet si semnalizari, dar era drum numai pt pietoni sau nu treceau masini deloc, in fine. Mergeam eu linistita la o petrecere si la un moment dat vad un baiat de vreo 17 ani, putin drogat, un Emo kid, un copil din ala de-l vedem acum pe strada in negru si tuns mai ciudat, in Convershi si in dungi. Vine spre mine si fara prea multe cuvinte imi spune ca azi trebuie sa mor si ma arunca peste parapet. Eu ma apuc cu degetele de marginea parapetului si am senzatia ca e totul ok, ca am scapat, desi simt cum imi aluneca degetele si apoi stiu ca traiesc, ca m-am salvat. Dar imi vad toti cunoscutii intr-o casa straina, plangandu-ma, desi eu sunt langa ei spunandu-le ca traiesc si nu ma vede nimeni.

Si am asa un gol in stomac, am mai visat o singura data ca a murit cineva apropiat; dar aveam vreo 11 ani si desi era vorba despre un baiat pe care il placeam foarte mult, m-a afectat infim fata de ceea ce simt acum.

Acum am nevoie de savantul care sa inventeze Picatura pentru oameni.

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates