October 16, 2007

Something red.


Intotdeauna am avut o atractie geniala pentru rosu si negru, ca tot vorbeam de curand despre cromatica. Mereu mi-au placut sofisticariile si rasfatul, si recunosc, sunt putin snoaba si cam fitoasa deep inside, iar asta chiar imi place. Nimic rau in a aprecia chestiile cu gust, cu atat mai putin in a ti le dori pentru propria persoana.
Ma bucur ca suntem de acord.

Da, ai dreptate, probabil ca ar trebui sa port si eu pantofi rosii. Am plecat azi de la serviciu si am vazut vreo cateva gagici foarte sexoase, toate incaltate in pantofi rosii, apoi m-am oprit in pasajul de la Universitate sa admir o minunatie de astfel de ciobotele si ajung acasa si dau de blogul lui Stefan, despre … pantofi rosii.
E ceva in aer.

Hotarat lucru, trebuie sa investesc cat de curand intr-o pereche de astfel de magneti.

10 alarm clocks:

Anonymous said...

in ce viitor se preteaza ceva rosu pe 4 rotii?

Miezu` said...

eheee, mister, sper eu sa fie intr-un viitor apropiat...
ti-am spus, fiat spider, opel speedster sau macar o mazdutza mx 5... una e de-ajuns si rosie sa fie.
[clipesc des]

Anonymous said...

pai e bine atunci!!! inca un motiv sa nu dau de B:D

Miezu` said...

bine, atunci imi iau ceva pe 2 roti, dar aia tre sa fie albastru metalizat . :D

Anonymous said...

Astea sunt BMW-urile de la Politie....vai

Miezu` said...

pardon, militia romana are reclama pe tramvaie acuma :))

Anonymous said...

lasa ca urmeaza un pot si pt femeile ce poarta pantofi negri...sa vedem atunci coincidente

Miezu` said...

m, astept.

Anonymous said...

pantofi rosii gagan?
ce pot sa zic...rosu si negru frumoase culori- ma duc cu gandul la castigatorii cupei campionilor...ce zici? :D
cat despre ceva rosu pe patru roti...bafta multa...
dar si verde e frumos. U kno what i mean :D

Miezu` said...

verdele e, dar tot rosul trebuie.
si da. rosii.

Template by:

Free Blog Templates