October 11, 2007

De luni pana joi.

Blog de luni seara, cand ziua de luni mi-a mers foarte prost, pe toate planurile, culminand cu o lipsa totala de net [pt ca nu-l platisem, etc.]. Here go my crappy monday thoughts:

08.10.2007

Ca tot vorbeam de oameni destepti, destept trebuie ca era si nenea care a inventat lipiciul gen Picatura.

Am unul in permanenta cu mine, lipesc diferite chestii pe care mi le doresc mult timp a fi intregi si de care ma despart greu. Spre exemplu, tocmai am lipit un creion, se dezlipise aripa albinei din varf, ale carei antene le-am ros toata seara, incercand sa-mi fac tema la germana.

O zi ciudata a fost cea de azi. Am fost inexplicabil de nervoasa si de nelinistita, am baut un ceai prost, doua cafele si patru pahare cu apa, am incercat sa fac chestii dar parca nu mi-a iesit nimic din mainile si din capul asta amestecat.

Am fost ca si vremea de afara. Rece, cu nori pe buze si cu ploaie pe moaca.

Ma intreb daca as putea sa lipesc si oamenii de care mi-e dor, sa-i fac sa fie din nou intregi. Ma intreb daca mi-ar merge si mie chestia asta.

Sa-l vad eu atunci pe ala care e suficient de destept cat sa inventeze asa ceva.

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates