October 13, 2007

Azi


Acea zi.
Azi e o zi, deci.
Azi chiar mi s-a potrivit ce zicea Horoscopul orei 9 am, la Europa FM.
Azi am vazut oameni frumosi, am imprastiat emotii, am impartasit idei si catarari in copaci.
Azi mi-am rotunjit pe la colturi o parte din ganduri si mi-am permis sa nu mai gandesc asa cum am facut-o toata saptamana.
Azi ma duc la Bonobo, unde o sa mai cante si Silent Strike.
Azi astept oameni in vizita.
Azi am mancat tort la 11 jumate dimineata.
Azi am cantat.
Azi am luat premiu.
Azi am ascultat muzica de pe telefon.
Azi am facut poze, 24 la numar, atat m-au tinut acumulatorii. Eu nu apar in ele. Nu-i nimic. Am pozat oameni frumosi. : )

Foto: Beauty stands in my small hand.

Azi este 13 Octombrie.
Atat. : )

2 alarm clocks:

Anonymous said...

La multi ani inca o data
imi place schimbarea de stil in blogguri...:D sa mergi tot catre happy sper

si de maine back to work...ca sa te incurajez :))

Miezu` said...

merci kid :*

Template by:

Free Blog Templates