October 12, 2007

kTenxBye.

Ti-am zis vreodata ca azi e o zi din aceea? Ca azi se rupe putin si pe mine tot ma alearga ideea cu lipiciul pt oameni? Tu stii ca imi piere suflul cand ajung acasa si dau de goluri? Tu stii ca fotbalul nu ma mai atrage sau ca ma chinui sa vad un film de cateva zile si nu reusesc sa ii dau de capat? Ti-am zis ca aseara am mancat struguri din aia albi, cu bobul mare si cu multa zeama si ca a fost prima oara cand mi s-a parut ca sunt prea zemosi? Ai idee ce urlu eu aici si cata stare de gri ma inconjoara? Stii ca asta e prima oara cand nu-mi place toamna? Tu crezi ca mie imi place sa nu mai am cuvinte intr-o banala conversatie? Tu nu stii cat detest eu sa fiu mica?

Cine esti tu si de ce vorbesc eu atata cu tine?

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates