October 01, 2007

Evadare


I just loved these days.
Ati ghicit, team building. : )
Am petrecut cateva zile pe langa mare, am vizitat-o si am incercat-o, iar era asa cum am lasat-o cand am avut ultima intalnire, cu valuri mici, nebuna si calduta. Am incercat sa vad si un rasarit, dar oboseala si-a spus cuvantul, astfel ca l-am pierdut de data asta.
Am facut ce-mi place mie cel mai mult, am cunoscut oameni, am discutat cu ei, ne-am jucat de-a echipa, am impartasit idei si am facut spoturi publicitare, am sarit gardul spre mare - intotdeauna mi-a placut sa evadez spre mare, dar nu m-am gandit ca asta va fi necesar chiar daca o voi vedea la 50 de metri de mine.
Ideea de evadare keeps me alive, astfel ca incerc sa-mi promit zilele astea ca orice as face voi avea mereu grija sa evadez macar putin. : )

PS: Poza cu mult verde, pt ca verdele inseamna libertate, pt ca azi libertatea inseamna evadare.

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates