October 28, 2007

Special needs - asa e melodia din playlist.

Atentie, blog varianta lights.
Nu mai suport chestia asta din jurul meu.
In una din sambetele viitoare voi merge pana in Bamboo, ma voi duce sa vad ce face z0n3 acolo, plus ca mi-a zis ca e de fitze, deci trebuie, e de mine acolo.
Asta ca o paranteza. Una la mana, deci.


Doi la mana, cum naiba reusesc sa ma bag in atatea chestii nu pot sa inteleg, acum am obosit ca dracul de mult si imi vine constant sa-mi bag picioarele si sa trag o betie din aia jmen, numai din vin bun… rosu… dar doar de data asta.
Ma obsedeaza Dead can dance cu o melodie de vreo juma de ora;
M-as uita la The Notebook, ala chiar e un film pe care vreau sa-l vad neaparat;
As manca niste ciocolata Seizure, care desi are acest nume imposibil de conceput, totusi are un gust foarte bun de ciocolata calda, in varianta de dinainte de a fi stricata cu apa, deci praf.

Cand eram mica tata se chinuia sa ma invete sa cant la muzicuta sau sa merg pe bicicleta. Cu ambele chestii s-a chinuit destul. Muzicuta a ruginit si acum mi se pare incredibil de mica, iar pe bicicleta am invatat sa merg tot singura, dupa zeci de cazaturi si de dinti inclestati de atata auto-incurajari, spunandu-mi “ridica-te, poti!”.
M-a lovit masina de 3 ori, de 2 ori de ziua mea, in ani consecutivi. Am cazut de multe ori, mai ales cand eram f mica, ma impiedicam de orice dambuletz. M-am si batut de 2 ori, o data cu o fata si a doua oara cu un baiat, pentru ca batea alte fete, o sa tin minte cat oi trai cele mai mari dovezi de eroism ale mele.
Am multe semne si cicatrici de tot soiul si inca imi mai fac vanatai, ma lovesc de diverse chestii. Inca ma impiedic de rosturi de gresie, fire din covor si cabluri. Inca alunec in cele mai stupide momente si locuri, pe scara interioara de la serviciu [si-mi scrantesc glezna care si acum ma doare …], pe servetele in fata portii [don’t even ask], ma astept ca maine poimaine sa imi rup gatul pe vestitul cliseu al coajei de banana.

Banuiesc ca nu voi fi niciodata suficient de atenta la ceea ce mi se intampla.

8 alarm clocks:

kishcutia said...

gandeste pozitiv...impiedicatu e mai putin daunator decat lovitul cu umarul in toate usile prost aproximate...Si acum tin minte sangele lasat pe usa de la cladirea in care am dat primul examen la facultate :))

Miezu` said...

ai si tu dreptate :P

Unknown said...

nu-ti stiam aceasta latura "masochista"! si acum vine intrebarea: accidentele se soldau si cu ceva revelatii?

Miezu` said...

always coca-cola

Nelutu said...

The Notebook e ok, dar un pic cam Hollywood.
Daca mergi in Bamboo dai un bip si bem e bere, ca sunt in z0n4, zic.
Jesus kish, sange pe usi? wtf?

Miezu` said...

z0n4, ahahaaa!!! dau bip, dau.
cat despre sange, bine ma kish, l-ai suparat pe nenea, nu puteai si tu sa-l donezi? :)))

Anonymous said...

fata cu bataia avea geaca roz?

Miezu` said...

daca tii tu minte ca purtai roz cand erai mica, atunci da. avea. :))

Template by:

Free Blog Templates