February 01, 2009

Instinctul meu de fata... nu ma inseala! : ))

Referitor la acest post, muhahahaaa, I won, I won, I won.
Da, instinctul meu si-a spus cuvantul, viva el Nadal! :D

Va place NFL-ul? Anul trecut, cand Ursu` abia incepea sa fie fan NFL, ma intreaba intr-o seara, mai mult intr-o doara, pe cine sa parieze intre nush ce echipa si Tennessee Titans. Am pus gandul pe titani si de atunci au ceva succes, desi, in termenii Ursului meu oltenesc, pana acum erau ceva gen Craiova noastra... :))

Azi e Superbowl-ul; mi-ar placea sa castige Pittsburgh Steelers [am senzatia ca le zice asa pt ca au un defence f bun], dar nu mi-as pune banii pe ei, enough betting for today. :))

2 alarm clocks:

Coyote said...

Pittsburgh Steelers wide receiver Santonio Holmes caught a six-yard touchdown pass with 35 seconds to play to give the Steelers a thrilling 27-23 victory over the Arizona Cardinals in Super Bowl XLIII on Sunday night. The win gave the Steelers a record sixth Super Bowl title.

Mda... :)

Miezu` said...

la drq, trebuia sa pun bani! :))))

Template by:

Free Blog Templates