February 06, 2009

Scrisoare de amor, tzuki

Iubitul meu,

Se apropie faimoasa zi de 14 Februarie si eu nu stiu ce sa iti iau drept cadou. M-am gandit la cel despre care am discutat, dar inca nu stiu ce sa fac. Stii ca imi va lua ceva timp pana ma voi hotari...

Oricum, nu mai stiu daca mi-ai raspuns la intrebare...
Care dintre noi doi l-a nascocit pe celalalt?

Cred ca dupa 3 ani de zile ai ajuns deja la concluzia ca romantismul nu e chiar punctul meu forte. : )
Dar probabil mai stii ca mereu ma gandesc la lucruri frumoase si bune pentru tine, chiar daca le trec prin filtrul ratiunii si al pragmatismului.
Eh, asa sunt eu... Doar ma stii... Si ne stim...
Si... te iubesc.

Stii ce, chiar ma bucur ca nu mi-ai raspuns pana acum; tocmai mi-am dat seama ca un raspuns la intrebarea asta exista, dar ca, nefiind deloc o constanta, nu il vom afla niciodata. E exact asa cum trebuie sa fie.


Gata, m-am hotarat ce fac cu cadoul. ;)
Te iubesc. :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates