February 10, 2009

Hai fa, pisi, sa prindem coada la paine

Blog in cinci/cinspe acte.


1. Mai lasati-ma ba cu RIP Marian Cozma. Pe bune, lasati dracului ipocrizia asta, pana acum nici nu stiati ca exista, bine ca v-ati trezit sa fiti de treaba. Era tanar, nu trebuia sa se intample asta, pacat de el. E adevarat, dar statusurile voastre nu inseamna decat fix nimic. Trebuia sa va fi gandit la talentul lui cat traia, nu dupa ce nu mai e.

2. Ma sufoca pitzipoancele la modul in care nu le mai suport, oricat de toleranta si simpatica sunt eu de obicei cu toata lumea si mai mereu cu cine nu trebuie. Toleranta asta a mea se masoara in cantitatea de aer pe care il pot respira in afara mirosului prostiei lor, dar e plin de asa ceva in jurul nostru. Are Paya un status, zice ca frumusetea e trecatoare, da` prostia e vesnica. Mare om, mare caracter.
Ma sufoca pentru ca se imbraca nasol, in orice magazin as intra vad una cu blugii chinuiti in "ciSme", bineinteles modelul lor nefiind destinat acestui fashion, ci al aceluia de mers dupa cartofi in piata.
Ma sufoca pentru ca mesteca guma cu gura deschisa si vorbesc tare; oriunde ai fi tre` sa auzi un FĂ plin de saliva. Musai.
Si pentru ca ma duc in mol la film, marti seara, ca sa nu dau de ele la biletul la juma de pret de miercuri si tot degeaba, martea vin pitzi de lux, cu italieni agatati de ele. Sunt eu fitoasa ca ma duc in mol, dar ele sunt peste tot. Mereu. You can run, but you cannot hide.

Ma deranjeaza foarte tare faptul ca nu ma lasa nici pe mine sa traiesc, din cauza lor imi sangereaza ochii si urechile. Si creierul, pentru ca ma obosesc sa scriu despre cacaturile astea.

3. Am terminat masteratul. Nu mergeti sa faceti studii la SNSPA. In niciun caz ceva bazat pe comunicare. Acest termen nu exista decat in ideea de teorie. Legendele sunt povestiri adevarate, bazate pe fapte reale. Out.

4. Oamenii fara caracter si coloana vertebrala ar trebui pusi la zid; si impuscati. Sa facem o treaba calumea, daca tot ne manjim mainile cu esecuri ca voi. Faceti umbra pamantului fix degeaba.

5. Prostia, asa cum spunea Paya, este vesnica. Acolo unde prinde radacini, fereasca sfantul. [Care, nu stiu, doar v-am spus ca sunt non-believer, atee, etc].


[pentru cine nu se incadreaza mai sus, sunt tot eu, aia mica si de treaba. reincepand de maine.]

4 alarm clocks:

Anonymous said...

frumusetea e vesnica, prostia e trecatoare.stiu, e pe dos, dar e adevarat. :)

Miezu` said...

desigur

portos said...

rip... rip... stirile de la ora 5, audienta maxima, si cu asta ai spus tot. ba nu. ai uitat vacanta mare, tociu si palade... si alte minunate exemple. unde-ai trait pana acum, sub pamant?!

comunicare? snspa? glumesti, nu?
hai sa fim seriosi, acea facultate a fost inventata cu singurul scop ca piti piti sa aiba ceva la mana. vai tu, draga am terminat snspa-ul, trebuie sa lucrez in publicitate. si nu stie sa deschida word-ul. ma leshi? nu stiu ce cauti tu acolo, really. sa nu-mi zici ca vrei sa te angajezi in publicitate :))

Miezu` said...

am facut masterat de management si comunicare in afaceri si nu vreau sa lucrez in publicitate

Template by:

Free Blog Templates