February 23, 2009

Jeap, tu esti!!!

Ei, guess what, am primit o leapsa de la Portos. Am mai primit, dar nu prea le-am onorat, asa ca am zis ca e cazul sa fiu de treaba. : )

Acestea fiind zise, here goes:

SUNT: convinsa ca un zambet aduce mai multe decat o frunte incruntata, dar in acelasi timp stiu ca fruntile incruntate nasc evolutia.

AŞ VREA: sa ajung sa vorbesc 7 limbi straine si pe urma sa fac un tur al lumii.

PĂSTREZ: oameni. Ii adun in jurul meu, le descopar detaliile, pana nu mai stiu ce sa fac cu ei, pe urma ii impaturesc frumos si ii arhivez, cate unul in borcanul sau, etichetat cu particularitatile si unicitatea fiecaruia.

MI-AŞ FI DORIT: ca, macar uneori, sa am obrazul ceva mai gros.

NU ÎMI PLAC: oamenii care spun "nu pot".

MĂ TEM: de cainele din curte, care ma musca in fiecare zi. :)) Iar la modul general, de inaltimi mici si de oamenii care sunt f rezervati.

AUD: foarte bine. Am si mirosul bine dezvoltat, dar auzul chiar nu m-a dezamagit niciodata. Cu vazul stau mai prost, de aceea n-as putea spune ca sunt o pisica veritabila. :P

ÎMI PARE RĂU: cand gresesc constient si cand nu-mi pot repara tampenia. Daca sunt acuzata ca am gresit cand stiu ca nu au ce sa imi reproseze, zambesc si move on, nu stau sa-mi pierd timpul; sa-si repare singuri tampeniile din creieri.

NU SUNT: toleranta cu oamenii autodistructivi.

DANSEZ: mereu: cand sunt fericita, cand beau, cand abia m-am dat jos din pat, cand aud o melodie care imi place, in sufragerie, in fata televizorului, la metrou, pe strada, in club, pe nisip, streetdance, hore, ma batzai pe scaun, singura, cu Ursu, cu fetele, cu colegii, de fiecare data cand sunt invitata,

CÂNT: nu cant, fredonez. Si fluier. :D

NICIODATĂ: cliseistic vorbind, niciodata sa nu spui "niciodata". Cel putin nu inainte de a incerca marea cu degetul.

RAR: fac ceva inainte de a avea in minte felul in care ma afecteaza pe mine sau ii afecteaza pe cei din jur.

PLÂNG: din tot sufletul, cand sunt cu adevarat nervoasa. Destul de rar, deci. :)

NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: puternica, asa cum mi-am programat sa fiu de cativa ani incoace.

NU ÎMI PLACE DE MINE: cand am durerea aia imensa de cap. Arat foarte obosita, imi vine sa injur, nu am rabdare nici macar cu mine si de obicei am si mici lacrimi in colturile ochilor.

SUNT CONFUZA: desigur, sunt Balanta. Dar...nush, nu cred ca mereu. See? :)

AR TREBUI: ca anul asta sa ma tin de tot ce mi-am propus. As avea o viata tare frumoasa daca as avea rabdare sa fac tot ce mi-am pus in minte.


This goes on to: Criss, Didi, Bogdan, if you please. :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates