February 06, 2009

Friday I`m in love

Azi e vineri.
Se termina o saptamana de lucru aglomerata si foarte obositoare, incepe un weekend inconjurat de oameni care imi aduc liniste.
Maine, daca e la fel de frumos ca azi, poate imi scot bicicleta la aer...
Duminica voi merge la o aniversare de 50 de ani. A unei casatorii de 50 de ani.
Sa-mi fie sanatosi bunicii! :)


Conforma starii de spirit pe care doresc sa o ating in aceste 2 zile este urmatoarea reteta muzicala:

Björk- It's Oh So Quiet
[sshht...]


Flunk - Blue Monday
[ca iar o sa vina si ziua de Luni]


Morcheeba - Slow Down
[urmariti videoclipul cu atentie si pana la sfarsit. Nu este cel original - daca exista, nu stiu, nu m-am documentat. Nu prea sunt fan al videoclipurilor, de aia am doar cateva care imi plac ff mult, dar asta intra categoric in top; primeste eticheta "idealicious".]


Un weekend, oh ... so quiet ... sa aveti ... :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates