February 13, 2009

Dear - fucked up - diary

Nu pot sa dorm.
Asta nu e stire de blog, iar asta e unul din posturile care nu spune nimic.
Poate.
Cine stie, poate va intereseaza starile de neliniste ale oamenilor.
Nu stiu de ce sunt nelinistita.

Imi tremura mainile, ma doare in capul pieptului. Am baut o cafea azi, am mancat ceva ok. De ce sunt asa? Ziua asta parca a avut 36 de ore, de fapt, iar am revenit la programul de cateva ore dormite/noapte, sunt obosita si foarte obosita, da, poate de asta sunt asa.

Am chef sa ies cu bicicleta, e un ger ingrozitor afara, daca-i frig, poate ninge, vreau la schi, nu pot merge, ma duc saptamana viitoare... ce-i cu mine de am nevoie de atata libertate?

Vreau sa ma bag in pat, ma plictiseste ideea asta de somn a oamenilor, cat timp pierdut cu facut nimic, de cata odihna avem nevoie, o sa avem timp sa ne odihnim cand nu vom mai fi capabili sa facem atatea cate putem acum...

Trebuie sa dorm, maine ma trezesc devreme, ma duc la serviciu, trebuie, trebuie, detest cuvintele astea, nu-mi plac, ma obliga sa fac chestii, nu-mi place sa trebuiasca sa fac ceva, vreau la mare ................

2 alarm clocks:

Coyote said...

Ah, deci ne este dor de mare :))

Miezu` said...

mie de mare, tie de vara.
eu pot sa ma duc s-o vad p-a mea acu`, ca e tot acolo, da` tu ce te faci cu geru` asta? :))

Template by:

Free Blog Templates