February 16, 2009

Monday`s specials

Mi-am adus aminte zilele astea despre copilarie din ce in ce mai mult.
Intai pentru ca mi-a trimis Dia niste poze de cand aveam 12 ani, in care nici macar eu nu m-am recunoscut [am zis ca am cel mult 6, so you can imagine :))], pe urma pt ca ne-am intalnit absolut intamplator intr-un club, sambata seara, desi n-am mai vazut-o de cativa ani, apoi am mai purtat tot felul de discutii cu diversi omuleti, ca doar stiti ca sunt o maaaaare vorbareata. :)
Eh, cu toate astea, parca din ce in ce mai des ma loveste ideea asta de maturitate. Poate sunt doar obosita, again, stiti ca aberez muuuuuult, cand sunt obosita. :)

Dar poate ca am ajuns la a avea niste idei mai inaintate decat ar trebui sa am la varsta asta, iau in calcul diversi parametri pe care mi-i inchipuiam ca o sa ii am in creieri nitel mai incolo.
In fine, probabil sunt doar obosita.

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates