February 02, 2009

Newest obsession in town

Mi-a trecut Roisin Murphy ... nu de tot, dar acum am luat-o din nou pe Skunk Anansie.
Sunt in acea perioada a anului ... cand am nevoie de voce de femeie care sa imi cante greu in ureche. Imi place si Christina Aguilera, nimic de zis, dar nu e niciodata pe placul starii mele de spirit greu de multumit...
Cred ca anul trecut imi obsedam Winampul de-a dreptul cu Nina Simone ... sau asta era acum 2 ani, nu mai stiu, oare 2008 sa fie marcat de Hooverphonic? ... A, imi aduc aminte ceva, desi nu obsesie de-a dreptul, ca nu ascultam toata discografia, ci o singura melodie, da, da, a fost o faza cu Guano Apes, la un moment dat...
Acum vreo 3 ani, insa, stiu sigur ca eram in limba dupa Portishead. Tot cam pe acum, pana inspre mijlocul primaverii...Poate sunt si eu nitel feminista, mai stii? :) Altfel de ce naiba m-as simti mai bine cand ma hranesc cu femei care urla frumos?

Poza: n-am mai facut poze de mult, nu stiu de ce. In fine, poza se numeste "Asculta"

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates