February 12, 2009

tu... Zgarie frumos. pe ei, pe Nori

Am uitat sa va zic ca titlul blogului anterior este o replica pe care am auzit-o intr-un magazin, in una din situatiile la care ma refeream.



Revenind, fara nicio legatura cu ideea de mai sus, astazi am fost la un concert. El grande comandante, prieteni vechi, din vechea gashca, fetze noi, frate, ce de oameni noi, fum de tigara [iar mi-e dor sa fumez :)], Bacardi-u `meu verde si amar, o trupa, 10 oameni pe aceeasi scena, instrumente, voci, emotie si vibratie.


Da, am fost la concert Zgarie Nori.
Cauta-i si pe My Space, asculta-le muzica si data viitoare ... fii la concert!

1 alarm clocks:

Qr said...

=))))))))))))))))) am un prieten care îl făcu acu...a început maiestuos cu 28...a crescut ce-i drept spre final la 38, in doar 10 minute :)))))))), păcat ca n-are blog, deci învingătoare tot tu rămâi.

Template by:

Free Blog Templates