February 09, 2009

E primavara in sufletul meu

O sa vina primavara! :)

O sa vedeti, se duce naibii tot frigul asta.
Eu am gasit ieri la bunici. V-am zis ca ma duc cu toti ai mei pana la ei sa le sarbatorim Nunta de Aur. Nu pot sa cred, 50 de ani. O viata de om.
Am gasit primavara in cei doi prichindei de verisori ai mei, in agitatia celor mari si in linistea celor doi bunici. Si, ca totul sa se potriveasca, in afara de toate zambetele si de vremea de afara [am inteles ca in Bucuresti a fost naspa, sucks for you :))], am mai gasit si o gradina plina de ghiocei... :)


In aceasta idee, ma voi reapuca de facut poze.
Nu multe, ca stiti ca nu detin aparat performant si nici nu e o mare pasiune [poate daca as avea cu ce si timp sa calatoresc cat mi-as dori... ehee... :D], dar poate mai pica asa, din cand in cand.

Enjoy the spring surrounding you! :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates