January 30, 2009

Si-asa n-am bani, sa pariez?

Ma bate gandul sa pun primul pariu din viata mea.
Bani pusi pe sport, adica.
Adica il am pe thekid in casa si degeaba? :)
Bun, n-ar fi vorba sa pun pe ponturile lui, doar am vrut sa mi-l laud. :D

Dar imi place tenisul foarte mult. Anul asta mi-am propus sa si ajung sa joc ceva, dar cu criza asta am mai taiat din planuri, pe baza unui noi principiu de viata, acela ca cine sta cu fundul pe sacul de bani, stie el mai bine. :) Eu n-am saci ... [desi n-ar strica :D], dar un ciorapel subtirel tot gasesc eu prin casa. :))

Revenind, ca ziceam de pariu.
Ma refer la un meci de Australian Open. E vorba chiar de finala, care se va disputa intre Nadal si Federer, cred ca duminica, nu stiu exact cand.
As pune un banut pe Nadal, desi l-am preferat pe Federer intotdeauna; acum ma rupe intuitia sa tin cu Nadal... Poate ma influenteaza jocul lui din seminifinala cu Verdasco; recunosc ca nu am vazut decat cateva secvente, nu tot meciul; ideea e ca mi-a placut mult ce-am vazut.
Oricum, cine stie ce se poate intampla intr-un meci intre gagiii astia?

Still, insticntul meu de fata [mare :))] ma bate la cap... oare credeti ca ma inseala? :)

[e prima oara cand scriu despre un alt sport in afara de fotbal - si nici de fotbal n-am mai scris de muuult - asa ca ma scuzati daca sesizati limbaj, well, "de lemn", dar chiar m-a lovit febra asta cu pariu` :))]

5 alarm clocks:

Alex T. said...

am pus si eu o singura data pariu, la meciul romania - olanda de la euro si nu mi-a iesit:D
oricum, sa incepi cu o suma mica;)) dupa aia ai timp...daca te ia microbul.

cred ca o sa castige federer :)

Anonymous said...

tenis sucks!:D cel putin la pariuri:)

Miezu` said...

thekid nesuferit ce esti :))

Alex T. said...

ai pariat mah?? a castigat nadal ;))

Miezu` said...

stiu, ca m-am uitat la meci. am bani de-o inghetata acuma :)))

Template by:

Free Blog Templates