January 24, 2009

Mr Brightside is just a Killer : )

Stiu ca a mai pomenit si Alexandra de asta, dar data fiindu-mi bine cunoscuta obsesie pentru minunatii The Killers, nu pot rata ocazia de a va spune ca pe data de 1 Iulie 2009, in cadrul B`estfest 2009, mirificii vor avea concert la Romexpo!!! :D

Astfel, asa cum i-am comentat si ei pe blog, nu pot spune decat:
gggggggggggg!!! :D

O bucata obsesiva:
The Killers - Mr. Brightside [Live @ Glastonbury, 2004]


Am ales bucata asta in mod deosebit, pentru ca am fost intrebata azi, Aly [:*], unde ne petrecem concediul anul asta. Ei bine, ne dorim sa ajungem la Glastonbury, sa ascultam niste muzica, impreuna cu niste oameni. Multi oameni, ca asa vin acolo. :D
[tocmai ne-am vorbit la telefon si pica, se pare ca anul asta suntem romantici : ) ... <3]

9 alarm clocks:

Alex T. said...

baaai si eu vreau la glastonbury!! dar am planuit pt la anul, ca anul asta o sa fiu cu licenta:(
iar concertul the killers..cred ca o sa fie cel mai tare eeeveeer din Romania :D

si nu trebuie sa fii neaparat fan ca sa mergi. sunt sigura ca or sa faca un super-show!

Miezu` said...

pai cred ca si noi la anul, ca vorbiram de alte chestii anul asta... :)

Didi said...

am sa invidiez profund si amarnic pe toti copiii de virsta mea care ajung la glastonbury inainte de mine. it's not faaaaaaaaaaaaair!! i saw it fiiiiiirst :(((

am sa ma simt mai bine daca reusesc sa plec 2 ani la master in olanda. aproape ar compensa :D

Miezu` said...

mai oameni buni, da` poate mergem impreuna, punem de-o tabara mare. :D

Miezu` said...

dragelor, ne ducem la sensation white, in amsterdam. stii, didi, Olanda... :-"

Anonymous said...

vreau si eu la white sensation!!!take me, take me!!!

Miezu` said...

tu fiind? :))

Anonymous said...

"omuletul" ala din spatele/fata ta de la meciuri:)

Miezu` said...

a, pe tine te luam :))

[in afara de cei care comenteaza, nu prea am cum sa stiu cine imi mai citeste blogul. :) sa zicem ca e un pic de 1-0 pt voi :P]

Template by:

Free Blog Templates