January 13, 2009

I love this time of year. : ))

Sweet smell of fresh coffee in the morning... early morning... like ... 4 in the morning...
The sun brightly shines upon the pages of our nights...

Dap, e sesiune.
Stiti cum stiu asta?
Oamenii din lista de messenger sunt mai putini. Ei inca sunt acolo, dar duhnesc a invizibilitate.
Din ce in ce mai multe semne cu sens interzis apar in fata celor ce obisnuiau sa fie sociabili.
Statusuri deprimante.
Brutelor!
Va detest, animalelor.
Va detest pentru ca sunt una de-a voastra.
Eu nu stau pe messenger cu invisible. Daca n-am chef sa vorbesc, sign off, exit, muzica/love/bs player/somn.
Daca sunt ocupata, pun semne de circulatie in fata statusului.
Am status deprimant. Azi m-au intrebat 8 persoane ce-i cu mine.
Dar daca trec de saptamana asta sunt mare campioana la sahul masteratelor, ca pe-al facultatilor mintale l-am matuit inainte sa-mi fac asta din propria vointa.

SeSiune => poSibile reStante => no diSertatie.
Serviciu => Sedinte.
A lot of freakin` SeS in my life.
SuckS.

mmm... razna, right? :)

Inclinandu-mi delicios de incurcat talerele jmen ale balantei din interioru-mi, hai sa zicem ca ... nu e chiar asa de rau. :) Ca doar trec toate, pentru ca stim cu totii cum trece timpul si cu el trec si diversele activitati pe care le intreprindem. O sa fie bine, e doar o perioada ... si-asa, dupa ce termin asta am planuri pentru alte cursuri, si pe urma alte planuri pentru alte chestii care depind de aceste cursuri. Asa ca it will never stop pentru ca ... nu-mi doresc ... si, intr-un fel animalic, chiar imi plac perioadele astea, ma scot din leneveala si ma fac sa ma simt cu mintea zbarnaind si miezuind.

M, e chiar bine daca gandesc asa. Enjoy this time of year. I love it!!! :D

Si niste muzica, multam pentru inspiratie acestei gagici cu voce, cum altfel... jmen! :)
Roisin Murphy - Overpowered



[razna : )]

2 alarm clocks:

Espi said...

Dragut blogu :)... asculti si Róisín Murphy gata s-a terminat cu "jmecheria"...esti forta :))... mircea badea e f tare :-?? ..este el enervant uneori dar de obicei are dreptate in mai tot ce zice, e foarte realist si cred k asta deranjeaza cel mai mult intr-o tara de visatori. Numai bn mieZUle :).

Miezu` said...

multam, multam :)

Template by:

Free Blog Templates