January 24, 2009

Cei 7 ani de ... imagini

Azi am transferat date de pe un calculator pe altul.
Recunosc ca mi-am rearanjat muzica si ca am aprox 28000 poze facute in ultimii 6-7 ani.
Am pierdut vreo 2 ore trecand cu ochii peste ele si m-am minunat cat de mult am crescut, alaturi de oamenii pe care ii am in pozele respective. Am observat cum mamei i-au aparut cateva riduri, apoi i-au disparut gratie produselor pe baza de caviar [sac!, reclama, trebuia sa fac :))], cum colegii de liceu s-au maturizat, unii s-au casatorit, cativa au si copii, altii au afaceri si se umbla la costum, cum "fetele din cartier" s-au transformat in bunaciuni [si voua reclama, na :P], cum mie mi s-a colorat parul, apoi s-a scurtat, a crescut, iar s-a scurtat, s-a decolorat, cum am frunzarit iubitii [mvai :">], apoi cum a revenit Ursul in plina glorie, cum am invatat sa schiez, sa accept pantofii cu toc si fustele, zi de zi, cum termin si masterul, mi-am luat masina la al carui volan nu m-am urcat corespunzator, cum au aparut Daria, pe urma Teo, pe urma ...
Mi-e dor de colegii de liceu, pentru ca in afara de cativa, cu care am mai vorbit sporadic, de soarta restului nu mai stiu... Poate totusi reusim sa punem de-o iesire anul asta... 2009 e un an, categoric, plin! : )

PS, pt ca nu se putea altfel, niste muzica, apropos tot de oamenii pe care nu i-am mai vazut:
Tracy Chapman - Give Me One Reason

[cheers, Creatzo* :)]
*Creatza Alexandra care lucreaza cu telefoane, na, sa evit confuzia a 5 persoane cretze, dintre care 3 Alexandre :)))

2 alarm clocks:

portos said...

haha, te apropii de sindromu' 30 miezule... fara sa-ti dai seama.
si... asta e primul pas :P

Miezu` said...

vai de mine, nu ma speria, n-am nici 25 :))

Template by:

Free Blog Templates