January 01, 2009

La multi ani!

M-am gandit sa va spun ca anul asta am niste obiective de atins, so wish me luck. :)
La fel va urez si eu voua, daca aveti ceva in cap, sa puneti mana sa faceti, c-asa ne sade bine, sa avem parte de evolutie, nu?

In alta ordine de idei, daca tot anul va fi ca seara de Revelion, ma bucur sa stiu ca ii voi avea alaturi pe cei mai dragi mie, ca ne vom simti bine si ca vom rade mult. De asemenea, daca am invatat ceva din aceasta seara, acel ceva este ca Jagermeisterul se bea cu mai multa masura decat am insistat eu sa cred. :))

Hai, sa aveti un 2009 plin de viata! :)

later edit: uitai, maine plecam in Austria, ne intoarcem pe 11. Shoop-shoop is the saying. :D
Sper sa ma intorc intreaga, cine stie ce hauri au aia pe-acolo - sper sa nu repet experienta de iarna trecuta. :))

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates