January 18, 2009

Cabana Miorita, building a team, enforcing my freedom.

Am avut un weekend plin, inceput de vineri seara, terminat azi pe la pranz. Cu niste schi, o cabana situata in creierul muntelui, o gura de whiskey, niste vin si ceva muzica, somn la gramada si niste oameni alaturi de care imi place sa plec de la serviciu spre o atmosfera mai lina, in afara biroului.
Aproape ca am terminat weekendul; ma bucur ca am reusit sa termin si sesiunea, odata cu ultimul examen, dat acum o ora. Astazi imi permit sa fac pauza, insa maine seara pun la punct lucrarea de disertatie si... mai am putin.

Oricum, in zilele astea doua, asa pline cum au fost ele, am avut parte si de ceva liniste. Amestecata cu niste dubioase dureri de genunchi cu care nu m-am mai luptat pana acum, cu niste vin alb care, surprinzator, nu mi-a dat niciun pic de durere de cap, cu niste dans, cativa oameni de apreciat, altii pe care doar ii tolerez, cu cateva zambete si cu o replica la adresa mea, enuntata de un om mic, care m-a pus pe ganduri... Nu stiu daca alcoolul din sange ii rostea cuvintele sau daca a gandit ce-a spus, dar asa e, ai dreptate. :) Si imi place sa fiu asa, un pic mulata pe cei din jurul meu, chestia asta m-a ajutat de multe ori si nu am de gand sa renunt la ea. Iti dai seama ca, facand referire si la bucata mea de internet, nu aveam cum sa nu iti raspund. :) Nu consider a fi fals felul in care ma comport in anumite situatii, ci pur si simplu uneori e mai bine sa iei in calcul absolut tot ce poti inainte de a spune/face ceva, n-ai de unde sa stii cu ce usa ti se vor strange degetele. Dar am sa tin cont de replica ta si am sa imbunatatesc cateva aspecte la care m-am gandit pe urma, pe baza alcoolemiei din sangele meu, de data asta... Bun vinul asta, ne face mai destepti. :))) Bine dracului ca nu sunt prea trista de felul meu, la cate chestii imi vin in cap in momentul in care beau cate ceva, oho, sa te tii. :))

Dar stiti ce mi-a placut cu adevarat in toata excursia asta?
Melodia asta,
Vali Sterian - Amintire cu Haiduci
a picat la momentul extraordinar de potrivit, pentru ca m-a trezit dintr-o moleseala si m-a facut sa simt un fior din ala super jmen ... unii ii spun libertate, altii ii spun extaz, eu l-am numit linistea unei libertati fericite ... am dansat singura, incaltata chiar in claparii care putin mai devreme imi dadusera dureri de gambe si genunchi, dar care in momentul ala mi-au parut a fi cele mai desculte picioare pe care le-am simtit vreodata...
Am completat mai demult un chestionar individual la serviciu, ceva cu intrebari despre noi, care a folosit unui team building ulterior. Era si o intrebare de genul "care e cea mai mare dorinta a ta din prezent?", la care una din colegele mele a raspuns simplu si cel mai frumos, cum ca isi doreste ca toata lumea sa fie la fel de fericita ca ea... Ei bine, dragilor, mi-as dori ca mai multi oameni sa aiba fiori din astia, mi-as dori ca mai multi oameni sa-si imbine lucrurile astfel incat sa le ramana si farama de libertate la suprafata si mi-as dori ca mai multi oameni sa-si pastreze mintea deschisa si sufletul linistit, astfel incat sa simta ca merg desculti prin cea mai verde iarba...

3 alarm clocks:

Nelutu said...

Trebe uneori IQ calumea ca să poţi fi fericit. Cred că o oamenii între 80 şi 95 pur şi simplu navighează contra vântului când e vorba să fie fericiţi.

Gracias pentru piesă, ştiam altă variantă fiindcă o am mepetrei, îmi plăcea foarte mult, dar asta pare a fi chiar bună.

Qr said...

Foarte frumos!!! In poza de la profil melodia asta rasuna pret de 3 dealuri, de langa un mare foc, inconjurat de 30 de prieteni. E intr-adevar genul de senzatie care iti taie rasuflarea. :)

Miezu` said...

ma bucur foarte tare ca o melodie trezeste atatea chestii :)

Template by:

Free Blog Templates