August 31, 2009

Maturitate audio [?]

Din domeniul foarte bine cunoscut pana acum: people change.
Daca atunci cand i-am cunoscut pe Urs si apoi pe a lui sora, Pishku, ei erau consumatori de electronic-shit si minuni apropiate, gen Digweed, par example, iar eu eram inca rapperitzo-rockeritzo-smth hippie in the middle-like, iata cum Ursu e mare rocker brit acuma, Pishku asculta vesela Mugur de Fluier in camera de langa, iar eu visez audio la Sis cu a lor Trumpets, muzica de Ibiza de anul trecut. Nu mai pun ca am fost foarte entuziasmata ca plec la Sensation, iar ei nu. : ))
Nu e panica, Last FM-ul meu poate dovedi oricand ca inca stiu ce e aia muzica frumoasa, dar oricum am asa un zambet in coltul gurii. Am crescut, gustam din toate sa vedem ce si cum, ne facem mari. :)

Va las cu zbenguiala mea:

Sis - Trumpet [Original Mix]
[sariti la min 0.35 :D]

3 alarm clocks:

Coyote said...

People change. Amen to that. Minimalisto :*

Miezu` said...

"... and everybody lies" ca sa inchei citatul unui mare clasic: dr House :))

Alex T. said...

hehe, chiar asa e. si eu imi aduc aminte de cosmin ca era mare iubitor de muzica "tuci-tuci", cum ii spun eu, adica de house si acum o arde in expirat, in vama, pana dimineata :D

eu ascultam ac/dc, guns...si chestii mai clasice, apoi am dat-o pe indie, raggae, jazz, dnb, electro...

cine stie unde vom sfarsi?:))

Template by:

Free Blog Templates