August 07, 2009

7. concediu: MZU on the road, again

Ziua 7 - Bad Gastein - St Johann

Azi e soare.
Ma bucur sa va comunic aceasta superba prognoza meteo! :D

Azi, pentru ca e frumos afara, mergem la Bad Gastein, la bai. Da, am zis bine, la bai. Termale sau nu, au si-un parc de distractii si ce-o mai fi pe-acolo. Abia astept! :D
Mai aveam in plan sa ajungem la Eisriesenwelt, mi-a ramas in cap de zilele trecute, dar pt ca se poate vizita si pe timp urat iar maine se preconizeaza ploi, din nou, am lasat pe maine si am decis ca azi sa stam ca reptilele la soare. :D
Trecem prin niste sate, am deschis geamul si miroase a fan cosit. Imi place de mor, as lenevi o zi intreaga la umbra unui mar, cu o carte in mana si o sticla de apa langa mine, iar aerul sa miroasa asa. Stiti ce vreau sa spun: genial! : )
La bai … E foaarte tare, am lesinat pe un water bed, d’ala cu bule, as fi stat acolo o mie de ani. Si mi-a mai placut piscina cu apa de 30grade, e ca o cada imensa cu oameni mai multi, iar pe centru sunt si 3 guri prin care apa iese cu foarte mare presiune, am stat acolo ca o oaie, mi-a masat spatele si tot corpul ... ce masaju` meu de joi seara, sa stai juma de ora acolo, pleci cu corpul cum e carnea de mici. :D Si mai e o grota, in interior, unde din cand in cand incepe sa curga apa de undeva de sus, e ca si cum ai sta sub o cascada – cred ca de-aia ma doare capul acum, da cine mai e ca mine, sa stea sa fie lovita de apa in crestet cand ma pandesc migrenele ca pe hotii de cai ... : )))
Stau cu fata spre munte, iar in casti am Emilie Simon, muzica mea de ascultat pe plaja, la mare … : ) Soarele e fierbinte ca la noi la Agigea, dar si cand intra in nori, parca ti-aduci aminte ca afara nu-s decat 24 grade… L-a lesinat pana si pe urs al` mic...La vestiar observ ca am prins si bronz de munte - “d’ala de-l dai cu spaclu` jos de pe piele” – na, ca am dat-o pe post, a ras Ursu` de mine azi, m-a intrebat de la cine am auzit asta : )))

Am luat-o inapoi spre casa, mergem sa mancam tot la localul ala, Tschecherl - am realizat ca nu e cehesc, dar cui ii pasa, mancarea e buna si isi merita fiecare banut si le-am promis ca ii recomandam. Mi-e foame. :D
Am mancat, am mancat asa mult si e asa de cald afara, incat mi s-a facut rau. Ursu zice sa conduc eu pana acasa, cred ca face misto de mine…

Am ajuns intr-un sfarsit acasa. Acum stau cu burta in sus, pe terasa, inca imi miroase a fan. Cum ii spuneam lui Codrutz azi, inca e frumos, sun is shining, e bland, am sosetele mele mov si pufoase in picioare, stau pe un sezlong, mananc ciocolata si ma uit la Scrubs. Astept sa moara ba[c]teria de la laptop ca sa ma forteze sa intru in casa. Bateria laptopului si mirosul de balegar. Nu stiu ce au oamenii astia, ca n-am vazut picior de animal pe strazile astea, da` in fiecare seara te pocneste un miros asa, de natural… :)

Am facut poze putine azi, am scris putin ... am fost ocupati cu balacitul si simtitul de-a soparlele, dupa atata purtat de blugi si adidasi, azi am dat-o pe sandale si pantaloni scurti, eeeehh, life… :)

End of lazy day 7! : )

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates