August 02, 2009

1. concediu: MZU on the road, again

Ziua 1: Bucuresti – Timisoara
M-am apucat tarziu de scris, si oricum am dormit pe Valea Oltului ca placinta cu mere, iar pana acolo nu fu mai nimic de relatat. : ) Multumesc ideii de a scrie o carte, dar ar fi prea mult si prea obositor; uite, macar am inceput sa-mi notez din idei : )

La Rm Valcea am vazut 2 cai care se iubeau, se dezmierdau reciproc, inhamati fiind; n-am vazut niciodata atata iubire cabalina ca intre ei doi;
La Sibiu m-am incapatanat sa nu scot GPS-ul de sub scaun, unde-l pitisem bine, sa nu dea Ursu de el : )), am zis ca sunt ghid si stiu sa ma iau dupa indicatoare, cel mult sa cumparam o harta. Am cedat nervos pana la urma, la insistentele lui, am intrat pe net de pe telefonul ala smecher, cum are si Pixelandra [50de mii :D], pe Via Michelin si ne-am lamurit. I was right and it's always a question of trust : ), altfel ne-am scoate ochii;
La Sebes am cumparat si harta rutiera a Romaniei ... Adevarul e ca mi-o doream de mult, asa ca situatia tensionata din masina n-a fost decat un pretext pt indeplinirea planurilor mele meschine, mwahahhaaa. Sht, sa nu afle Ursu'. urs al' mic doarme in geanta camerei foto, la locul lui. Azi noapte a fost in club de fitze, cu ftl, bautura si femei, eheee... : )
Imi place partea asta de tara, de fiecare data cand am trecut sau chiar poposit pe aici m-am simtit f bine, Sibiu, Sighisoara, Medias, Sebes, dap, ff frumos, oameni serviabili, iar pe mine stiti ca ma incalzesc amabilitatile ... : )
Drumul de face stanga la Vetel, ala de ne duce la Timisoara, e ca un muzeu de tipuri de asfalt, a zis Ursu. Pe langa materialele utilizate, de toate soiurile, culorile si compozitiile, am descoperit o sumedenie de forme crescute in mijlocul drumului si cand ti-e lumea mai draga, na ca tre' sa dai cu frana ... Nu de alta, dar n-am vrea s-o ranim pe iubita mea ... nu Sputnik, ci MZU! ;;)
Am scos camera, in sfarsit, nu stiu de ce n-am facut poze pana acum. Cred ca m-am lasat furata de peisaj : ) chiar ma gandeam mai devreme, incepuse sa ploua cu soare ... Cateodata ma simt de parca as fi un curcubeu, mi-am dat seama ca stiu sa ma bucur de orice maruntis, orice detaliu care ma face sa zambesc macar putin, il iau si-l trec prin filtrul personal si ma bucur de el cat pot de tare; sunt o visatoare si-o romantica ... si mi-e bine asa, chiar daca peisajul ma mai fura si nu-mi mai da drumul ... : )
Suntem in Lugoj, ne-am amuzat la citirea numelui, suntem obositi si ne e foame ... noroc ca ne oprim la Timisoara, unde o sa cumparam ceva de mancare, facem o baie si ne uitam la meci, ca bajetzii ;;) as manca o ciorba de legume, mmmm :D
Am auzit ca oamenii de la CSKA au afisat msj: "Becali, go away from Ghencea!" cool, nu? PS: gimme the sound of a rolling stone, asa ne zice a lu' Chirila in boxele jmen. PS, v-am zis vreodata ca imi iubesc masina? : )
Suntem la Recas, ar fi bun un vin de vara, sa-l sorb acum cu atata sete cata port de atatia km incoace ... : )
Timisorenii au mijloace de transport Milka. Ursu' a zis ca sunt depresive, dar eu stiu ca s-a gandit la ciocolata si n-a vrut sa recunoasca! :D
Ma uit la un film pe care l-am ales la recomandarea unui prieten. Blindness ii zice. Nu e de concediu, dar imi place; ma face sa gandesc si mai mult la cat de multe poate face un om, cu atat mai mult unul ajuns in pragul disperarii. Vointa exista, motiv sa iasa la iveala sa fie. Si, sa nu uitam vorba celebra, never say never ...
Somn usor, end of day 1!

Ziua 2: Timisoara – St Johann
Am plecat la 9, asa cum am stabilit. In masina vruram sa setam GPS-ul, dar el nu ne-a vrut pe noi, asa ca am luat altul. In drum spre Cenad ne minunam de drumul prost care ne scoate din tara.
E plictiseala majora pe autostrada ungureasca, asa ca mi-am lasat scaunul pe spate si ma uit la cerul de un albastru neintrerupt. El urla, a cerut Cranberries, dar pt ca e hipertonico-obositor, acum urla pe Anarhia celor de la Cargo. Somn for me ... ;;)
Ce copilot prost, am dormit toata Ungaria si ceva din Austria, vreo 3 ore jumate. L-am alimentat cu ipod si apa, apoi away I went. Si-am si-un somn de padureanca din aia, nu ma trezesti cand vrei tu, ci cand ma satur eu de somn. Astfel, 4 ore mai tarziu ... M-am trezit in apropierea Vienei, fix langa Parndorf. Instincte de femeie shoppingareasa, wow : )) Am mancat cate-un sandwich cu sosuri [not my kind] si ne-am continuat drumul.
Incep sa rasara muntii. Ma gandeam ca n-am mai fost vara prin zona Austriei de prin 2003, in drum spre Germania, cand oricum iesisem pt prima oara din tara, si nu stiam unde sa ma mai uit, eram intr-un autocar plin cu multe soiuri de oameni si, cunoscandu-mi obiceiul, mai mult ca sigur am dormit 80% din timp, ca sa-l fac sa treaca mai repede. :D In fine, ziceam ca vara n-am mai venit pe aici, n-am fost decat iarna, cand totul era alb si mi se parea ca sunt intr-o poveste. : ) E frumos si vara, e mult verde, cum imi place mie. :D
Miezu, creating her moments since ... : ) Daca tot m-am trezit, am schimbat ipod-urile, acum ascultam de pe al meu. Ce altceva, Beatles - Here Comes the Sun [this is, LIKE, my song! :x ], melodia asta imi da o stare incredibila, de liniste si cuddleness, asa, ca mine! :D
Am vazut ceva genial: zona de deal, acoperita cu un lan de grau, cu un drum mic prin centru, care avea marginile de un verde genial, zici ca era pictata imaginea, asa frumoasa era si lumina de pica peste...
Sfinx - Intr-un cer violet ... imi place de mor melodia asta, o ascultam acum. Culmea e ca cerul nu mai e chiar albastru, are niste usoare tente de violet ... This is one of those moments cand mi-e dor de bucati de acasa ...
Am intrat intr-o perdea de ploaie, ploua de rupe; adio peisaj, nu vedem la 2m in fata noastra. : ( Ca sa nu mai zic ca temperatura a scazut brusc, de la 33, la 20 grade ...
Mai avem 20 km. Inca ploua, e ceata si frig. Urmeaza sa fac un dus. Cu apa calda. :D El nu mai are rabdare, de cateva sute de km vorbeste despre orice, numai sa fie galagie si mai ales cand ma vede ca fac ceva, in mod deosebit cand scriu. : ))
Am ajuns acasa, acolo unde acasa va fi in urmatoarea saptamana, acolo unde in fata casei se gaseste aceasta imagine:
Ma urmareste un curcubeu mic. Intai l-am vazut la Tg Mures, saptamana trecuta, acum aici, ajunsesem de 2 minute si s-a format cat sa apuc sa-l vad si sa-i fac poza... : )

Pana acum am scris pe telefon, acum scriu de la PC.
Public blogul asta si ma duc sa fac dusul mult visat! : )

PS: azi ma uit la Fight Club, daca nu adorm. Am de vazut cam cate un film pe zi, in ordinea alfabetica. [mai am 6GB liberi pe hard, panica!, asa ca am hotarat sa ma uit la filmele pe care le tot tin acolo sa le vad/revad, ca sa pot sa fac loc :D]]
End of day 2, cius! :*

1 alarm clocks:

Unknown said...

My kingdom for that view!!!:)
Cel putin genial...

Template by:

Free Blog Templates