August 05, 2009

5. concediu: MZU on the road, again

Ziua 5 - Liechtensteinklamm - Alpendorf - Geisterberg
Azi e soare. : )

De cu dimineata, inca de pe la 12 :D, am luat-o inspre Liechtensteinklamm, un canion; dar ce zic eu, canion, e de fapt o minune a naturii, aranjata de om pt alti oameni. Imaginile sunt geniale, o carare sapata in munte, apoi piatra cat vezi cu ochii si un fir de apa care curge furios printre atatea stanci. Sus, punctul culminant al spectacolului, ceva demential, o cascada care curge frenetic pe unul dintre peretii muntelui si care ne imprastie stropi pe tot corpul. Azi n-am mai scos pelerina de ploaie, apa asta e placuta. : )
Noi, eh, noi tocmai ce ne-am certat pe aparat si pe experimente. Parca suntem doi copii. Dar eu si urs al` mic va transmitem salutari din fata acestei minunate cascade. :)
Am coborat, am simtit pe drum miros de cafea, asa ca acum necesit cafea. :D Si suc de mere, e o fitza de-a mea, de strainataturi, si-asa beau Cola si rahaturi f rar, asa ca macar suc de mere sa-mi permit. : )
Am ajuns la Alpendorf, o statiune pt ski, banuiesc eu, are tot felul de instalatii si magazine cu articole sportive pt iarna, la reduceri :D de aici luam telegondola si apoi mergem pe jos vreo 15 minute pana la Geisterzug, trenuletul care ne va duce si mai sus, la un parc de distractie pt copii! - Geisterberg :D
Fu fun, descoperii fantome si m-am speriat pe podul Fantomelor de aer. Recunosc, mai mult Ursu, decat eu, pt ca eu tocmai vazusem pe cineva care a trecut inainte si stiam ce urmeaza. Lui nu i-am spus ce-am vazut, asa ca l-am lasat sa se descurce ... >: ) And I stood by and enjoyed the show, mwahahhaaa. : ))
La intoarcere am luat ultima telegondola, ditamai coada, pliiiiiin de copii, zic "sa vezi ce mai stam si p-aici, o ora, pe putin!". Si, sa vezi surpriza dracului, in 15 minute eram in drum spre planeta Pamant, nu stiu, domn`e, nu stiu ce e cu oamenii astia si cu eficienta, jur, pe mine, ca om infestat cu microbul organizarii si al timpului consumat cu folos, sunt U-L-U-I-T-A!!!
Cand am coborat din taramul fantomelor, inapoi pe Pamant, am fost sa mancam ceva in centru, ca baietii. Am repetat cuvantul pizza in telegondola de cateva ori, incat fetita care ne insotea [impreuna cu parintii ei], a scapat la un moment acelasi cuvant pe gura, cu o usoara pofta in voce. Hihi, me felt devilish, am chinuit un copil. :)) Imi plac copiii, don`t get me wrong, la multi ani lui Teo al nostru, ieri a implinit 2 ani! :) >:D<
Am ajuns in oras si am parcat in spatele liniei albastre - adica acolo unde parcarea e gratuita :D Ca vorbeam de oameni eficienti, au un sistem, toate stradutele care dau in centru au in capetele orientate spre acesta cate o linie albastra, desenata orizontal; asta inseamna: centru pana la linia albastra = platesti parcarea, restul = 0. Smart!
Parcati si infometati, am luat-o inspre localul din care zilele trecute l-am vazut eu iesind pe spartanul muntelui, m-am gandit ca daca e localnic si iese cu pizza in mana, stie el ceva. In fine, in drum spre, am gasit o terasa foarte chic, eleganta si cu gust, asa ca am zis ca ar merge sa ne bagam adidasii innamoliti nitel pe varfuri direct de pe munte pana sub o masa de-a ei. Ideea e ca salivam la o salata si-un suc de mere de cateva ore bune, dar cum, precizez din nou, ne era FOAME, uite cum s-a dus dracului mancatul sanatos si iata ca m-am trezit cu ditamai sirul de coaste in farfurie... :D

Acum, acum suntem acasa, stam pe terasa la care am tot visat de cand am rezervat apartamentul si inclusiv zilele astea cand totul era ud si rece si innorat. : )
El e fericit, sta cu laptopul deschis la 2 meciuri, bea bere si vorbeste pe net cu oameni apropiati, iar eu... : )
MiezuRau: iti scriu de pe o terasa care da inspre munte
MiezuRau: beau suc de mere si mananc pufuleti
MiezuRau: ascult REM si scriu blog
MiezuRau: if this ain`t perfection...

Song for today:
REM - Shiny Happy People


This is the end of beautiful day no 5! :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates