August 04, 2009

3. concediu: MZU on the road, again

Ziua 4: Werfen – Salzburg
M-am trezit pisiceste si destul de tarziu. Am o lene de nedescris, dar o sa ma dau jos din pat pt ca imi doresc sa vad cat mai multe, mai ales ca Ursu a stat aseara si a facut un plan. Avem treaba, deci.

Ce sa zic, ploua. Sunt 15 grade si ploua. Mda. Bomban si sunt cam cu acela in sus.
Am vrut sa vizitam pestera de gheata Eisriesenwelt, dar chiar la bariera de la intrare, un pusti fistichiu ne-a zambit printre aparatul dentar si ne-a zis ca e full, sa revenim intr-o ora. Ne-am reorientat spre castelul ......., unde si-acolo e full. Plini de idei, am luat-o spre Salzburg, unde eu sper ca o sa beau un Latte Macchiato ca la mama lui, intr-o cafenea burgheza. Poate facem si niste shopping. :D
Suntem inca pe drum, ascultam pe Nina, cu Remixed si Reimagined - I recommend. Imi place ataaat de mult, incat mi-as boteza un copil dupa ea. Dar n-o s-o fac. Ar insemna ca pe celalalt sa-l cheme Frank, so these ideas are quite a pair of No-Nos! : ))
Au astia un trafic in Salzburg, domn'e, zici ca-i la noi la Bucuresti, am stat de 9 ori la acelasi semafor...
Ploua, desigur. Am pe mine pelerina de ploaie a lu' Pix [scade 50mii din datorie :P], e mare, abia ma vad din ea. Ursu' are o umbrela cu Amsterdam, am observat-o abia cand a desfacut-o. : )) ceva ma tot trage spre A'dam ... : )
Am intrat sa bem o ciocolata calda la Cafe Tomaselli, in Alter Markt. E un loc semi-ocupat, in care urmatoarea persoana ca varsta, dupa mine, are cel putin 50-55 ani, inclusiv personalul ce serveste. Pe meniu scrie ca dateaza din 1705, probabil ca nu s-au schimbat prea multe de atunci : )) Dar, nu, nu vreau sa fiu rea, e un loc cochet, cu tapet floral, perdelute roz pal si cesti din portelan. Suntem serviti de un domn maruntel si blond, pe nume Herr Franz, asa scrie pe ecusonul lui. E simpatic, zambeste atat cat trebuie si serveste foarte elegant. Sunt incantata. : )
Suntem fericiti. Eu am gasit Kesse Bretzel, apoi am asistat la o partida de sah stradal, iar el ... el a reusit sa-mi apara in toate pozele artistice. : ))
La Spielzeug Museum am mai fost noi doi, dar in Munchen, asa ca am vrut sa-l vedem si pe asta de aici. I had fun si-am facut poze artistice :D
Apoi am iesit si ne-am dus la Haus der Natur, un muzeu al naturii, asa cum nu tre' sa stii germana ca sa-ti dai seama, cu de toate ale naturii, animal, piatra, om, spatiu, stiinta = love. : )
Suntem pe drumul de intoarcere catre St Johann. Mi-e foame si somn, probabil ca somnul vine iti tot vine si de la vremea asta. De cand am venit n-am vazut soarele la fata. Tot e bine ca macar nu mai ploua si am senzatia ca parca si cerul s-a mai luminat nitel. Poate maine o sa fie mai frumos ... :-<

Am ajuns acasa. Am burta plina, a gatit. E dragut cand gateste. :)
Azi inca un film, se pare.
Incep sa ma linistesc, azi parca mi-a fost mai bine ... daca maine iese si soarele, calitate garantata! :)

End of day 4! :)

PS: poze tot pun in fiecare zi pe Facebook, vedeti acolo, cine are acces; o sa fac album si pe Picasa, dar sa se mai adune. :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates