August 08, 2009

Aroma de golf spaniol

Este incredibil cum inca nu s-a terminat concediul asta, iar eu deja visez la altceva ...

Probabil ca asta este efectul visarii mele sau, cum imi place mie sa zic, sunt drogata cu muzica:
James Last - Biscaya

Iata, efectul drogului numit Biscaya ... imi aduce aminte nu numai de un om drag, ci si de multe nopti de scris frumos si mult si linistit, de conversatii placute, de pauze si reluari, de ... de ... :)
Am multe planuri, vreau sa vad lumea asta, vreau sa am posibilitatea de a ma simti din ce in ce mai norocoasa pentru ce am, pentru ca pot sa vad, sa simt, sa gandesc si sa ating atat de multe lucruri, arome, gusturi, oameni, idei si culori.
Nu stiu cui sa multumesc pentru toate astea; nu cred in nimic din ce nu pot atinge, si asta desi sunt o visatoare si un om suficient de romantic intru toate, incat sa mai dau gres de amorul artei, dar daca as putea, "as striga in gura mare, cat ma tin plamanii, vocea si orice alt organ care participa la momentul de fericire": MULTUMESC! :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates