August 03, 2009

2. concediu: MZU on the road, again

Ziua 3: St Johann si imprejurimi
Ne-am trezit la 10. If this ain't Heaven, I don't what is : ) am fost sa cautam punctul de informatii, unde ne-am umplut cu harti [:x] si pliante si mi-am dat seama ca ne-ar mai trebui vreo 2 saptamani in plus ... : )
Am reusit sa si mancam intr-un restaurant traditional, desi de fiecare data imi zic sa nu mai comand cine stie ce, pt ca niciodata nu termin din farfurie si mi-e rusine de oamenii care servesc... In plus, mancarea e destul de grasa, iar eu sunt o delicata si nu servesc asa ceva-uri. ;;)
Ne indreptam spre Grossglockner [Hochalpenstrasse], e la 3798m, cel mai inalt varf al Austriei. Pana acolo se ajunge parcurgand cu masina un soi de Transfagarasan de-al lor, de vreo 46km, pana la 2369m, apoi cu telecabina. Banuiala mea e ca o sa ne fie frig acolo sus - daca in St Johann sunt 17 grade, oare cum o fi la 3800 m ... ?
Am intrat pe drumul cu pricina. Iar ploua ca naiba, nu pot sa fac poze de nicio culoare, e ceata coborata pana in oras ...Mda, nu e combinatie. E ceata atat de deasa incat nu se vede nimic, nimic. : ( pe la 1700m am hotarat sa intoarcem si sa revenim intr-o zi cu vreme buna, daca vom avea parte de asa ceva ... Asta mai ales ca avem parte de o chestie desteapta - oamenii astia chiar ca s-au gandit la tot. Pe pliantul primit la intrare zice asa: oferta speciala pt zilele in care vremea e urata: pe baza biletului platit la bariera putem intra inca o data, cu doar 4EUR, conditia fiind sa utilizam acelasi autoturism. So, scoatem harta si ne hotaram la altceva ...
Ploua si mai tare. Ne-am oprit intr-o parcare. Am scos harta, dar tot ce arata mai bine e in aer liber, pt ca muzeele nu ne pasioneaza, asa ca am hotarat sa ne retragem la barlog and call it a day, unde-i cald si bine si-avem nudel suppe. Prietenii stiu de ce : )) Poate azi apuc sa vad si Fight Club sau daca nu, macar sa apuc sa mai citesc cate ceva.
Ursu vrea sa ne luam o rulota, sa mergem ca melcii, cu casa dupa noi si cu bicicletele atasate de ea. Eu sunt de acord. : )
Tara asta e formata din alb si verde. Culorile astea sunt preferatele mele, cred ca m-as muta aici. E ingrijorator cum am feelingul asta, ziceam ca nu m-as muta niciodata de acasa ... Acum 2 ani am zis ca poate as face-o, daca ar fi sa fie in Munchen ... Acum o luna am zis ca ar merge si niste Amsterdam, pe care il ador pentru cum m-am simtit acolo ... Acum, intr-un timp atat de scurt, iar am dorul ala de duca ... Cineva foarte drag mi-a spus odata ca sunt ca o floare cu petalele colorate diferit, na, ce sa zic acum ... niciodata sa nu spui niciodata? : )

Ba, ce ma seaca vremea asta! S-au dus dracu cele 3 costume de baie, visul la bronzul de munte, cu nuanta ETERNA, terasa apartamentului, pe care nu putem sta sa bem si noi un vin pt ca are scaunele UDE, cele 2500 de poze, MINIM, pe care mi le programasem ......
Revenind la ganduri mai bune ... Am chef de-un rafting, poate propun un team building la intoarcerea din concediu! :D
Au astia niste dealuri in loc de strazi, trage Sputnik a mea la deal, ceva de necrezut, micutza, draga de ea ... ;; )
Hihi, am vazut un tip dragut ... Lucreaza la pestera aia de gheata la care o sa mergem maine, daca ne tinem de plan. Scrie pe spatele gecii lui de spartan al muntelui. :D

Back home :) Am revazut Fight Club si mi-a mai ramas niste timp. Nu e combinatie cu laptopul, am acces la mail si la messenger, nu reusesc sa ma desprind de casa si de munca asa cum mi-as dori ca sa pot sa ma gandesc la ale mele si la linistea la care am tot visat. In mare, ma las afectata si de vreme, dar si de altele cate imi dau prin cap. N-o sa ma pot linisti asa cum mi-am dorit. :(
End of day 3 ...

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates