July 24, 2009

Summer wine fără dureri de cap : )

JK Wedding Entrance Dance

[via Codrutz :*]

Mişto şi cam pe stilul meu, recunosc; visez la o nuntă funky aşa cum n-ați frecventat până acum, dar n-am să renunț la a fi condusă de tata la altar. Nu ştiu, e plăcerea mea, că ştiu că o să se umple ochii de lacrimi, ai lui, ai mei şi ai mamei, aşa că o să fie un moment frumos pentru ceea ce însemnăm ca familie. Plus că asta e singura chestie plănuită de când eram mică, am văzut eu odată nişte poze de la nunta alor mei şi una din ele mi s-a părut că e perfectă, când intra mama în biserică la brațul bunicului meu, extrem de emoționat, bietul de el. :)

În altă ordine de idei, mă întrețin. Am o vară cu gust de vin bun, demi-dulce, cu buchet perfect, dintr-un an bun. Ciudat e că până acum aveam dureri de cap de la demi-dulce, dar văd că de data asta e frumos rău de tot.
Deci, mâine plecăm la Peninsula, presărat cu nişte Sighi şi al ei Festival Medieval, ca apoi să încheiem maiestuos cu Prodigy, aşa cum ne şade bine.
Plec cu oameni frumoşi şi în genere veseli, deci se anunță 3 zile spumoase. :)

Cius! :*

4 alarm clocks:

irina said...

felicitari copil frumos! sa ai parte de o nunta frumoasa si vesela. :)
si o vara la fel...de fapt o viata intreaga. pentru ca meriti!
vinul demi-dulce rulz, la fel si Sighisoara cand mergi cu oameni frumosi.
pup

ps : filmuletul e super haios, asteptam sa vad mireasa si nu m-a dezamagit. :)))

Unknown said...

http://www.youtube.com/watch?v=cui4vifkQJA&feature=player_embedded

Inca unul, de la mine!:D

Miezu` said...

ce greu imi citesti blogurile :P

Unknown said...

how about...il stiu din scoarta in scoarta :)

Template by:

Free Blog Templates