September 03, 2009

Weiiiiirdoooo, echo : ))

Cateva lucruri ciudate mi se intampla zilele astea.

Ieri seara ne-a intrat o pisica in casa, din scara blocului. Da, de vreo 2 luni nu mai stau la ai mei, ci stau cu Ursu - o masura temporara, pana terminam cu renovarea. :) Si cand a dus el gunoiul si a lasat usa intredeschisa, tzup!, matza straina care sta prin fata blocului de vreo 2 zile, la noi in casa. A mirosit gagiul, ca era un motanache, toaaaata casa, precum o pisica ce se respecta, apoi nu mai pleca de langa mine, desi i-am dat sa manance in bucatarie, daca ma duceam eu undeva, si pisica dupa mine. I should know better, asa fac pisicile, se lipesc de oameni si ... nu mai pleaca din sufletul lor. A dus-o Ursu` in fata blocului, poate o gaseste stapanul, pt ca era o matza tigrata, ingrijita si frumoasa, sigur era a cuiva, dar niciun vecin din bloc nu si-a recunoscut-o. Azi n-am mai vazut-o, poate a avut noroc. :)
In seara asta eram toti trei in bucatarie, am mancat tacticosi, Ursu ciorbitza de la mama, noi cate-o salata, ca fetele, apoi am spalat vasele. Si p-orma, POC, un castron cade de pe scurgatorul de vase pe podea, langa piciorul meu ... s-a facut tzandarile cele mai tzandari, jur, s-a imprastiat prin toata bucataria, iar eu am o zgarietura de la un ciob - ei inca fac misto de mine, e o zgarietura mica, dar m-am speriat, plus ca si eu sunt mica, la dracu. :))
Azi am avut cateva momente in care m-am speriat de mine, nu eram in stare sa articulez cuvintele, eram la serviciu si incercam sa fac misto de un coleg si nu reuseam sa-mi termin cuvintele, eram ceva de genul " esti un dobi...pflablabaa..." :| . Apoi am stat alte cateva minute sa caut forma potrivita a "extinzandu-se", nu vreti sa stiti cate variante i-am gasit. :))

Sa nu mai zic ca am rugat un coleg sa-mi cumpere un croissant cu cioco MAX si am uitat de el in sertar ... asta chiar ca e ciudat! :)))

Revenind, am un mood ciudat de cateva zile. Si, de cand citesc Parfumul lui Suskind, la recomandarea deja celebrului meu mare prieten si care cara lucruri, Codrutz : )), parca nici de mirosuri nu ma mai apropii asa de tare, ca parca mi-e teama sa nu ma transform intr-un psihopat. :)) Oricum nu le mai simt, ca de la pranz ma incearca o raceala si ab ragit si ab muci [stiu, stiu, on a need to know basis, bla, bla, etc : ))].

In fine, maine munca si seara Cohen [:X] si pe urma Runcuuuuuuuuuu, avec les amis, oui, oui, - ca sa parafrazez un coleg caruia i-am raspuns la telefon cu Oui: "em ... bonjour, je suis Rouge! :D". Si pe el chiar asa-l cheama. : ))


Weekend placut si va las cu Michael - am fost la 3 concerte mai maricele vara asta, Basement Jaxx la Arene, Sensation la Amsterdam si Madonna la Izvor [lol] si la toate am avut parte de tribut Michael, cu aceeasi melodie - o sa incep sa cred ca e acelasi moment de tribut, exact la fel, peste tot, ca parca saracu` a avut numai melodia asta...

Cheers, amicilor! :)

3 alarm clocks:

Nelutu said...

Si sa vezi şi filmul după, că se merită.

Mâţa rulz!

Unknown said...

Total de acord!

Miezu` said...

tu cu ce esti de acord?
nu de alta, dar mi-ai zis ca filmul sucks si stiu ca pisicile nu-ti plac :))

Template by:

Free Blog Templates