September 07, 2009

People strange

Doamne cati oameni ciudati am in jurul meu. Adica vad statusuri de messenger, poze pe facebook, obsesii, ironii si injuraturi, oameni buni, viata asta e numai una, oricat de cliseistic ar suna, reveniti-va dracului la realitate, nu sta nimeni dupa fundul vostru, sa va traiti voi vietile astea nenorocite!
Ca veni vorba de obsedati, stiti cat imi plac mie oamenii. Ei bine, azi mi s-a pus pata pe vechimea relatiilor de prietenie pe care le am, de ce am pierdut niste oameni, de ce cu altii nu sunt prietena, de ce acele fete care-mi sunt prietene foarte bune nu-mi sunt alaturi decat de 10 ani si de foarte putine ori pe an, de ce o parte din colegii de generala inca se intalnesc la zilele de nastere, iar eu n-am pastrat legatura cu niciunul dintre ei - felicitari, bai, sunteti jmen, realizez acum ca exista o explicatie si pt indepartarea mea, dar abia astept sa va revad, as promissed :), de ce mi-e dor din nou de Ghizi si taberele lor, de ce traiesc totul prin prisma prieteniilor de moment, de ce din fiecare loc din care plec nu raman decat cu foarte putin, de ce te uiti la mine cu ochii astia tristi si goi ... :) ?

Voua, hm, e ok, sa va fie mai mult decat clar ca stiu raspunsurile acestor intrebari, este mai mult decat evident ca simtul meu organizatoric are ordonate in creieri fisete intregi de dosarele cu intrebari si raspunsurile lor, asezate alfabetic, sortate dupa culoarea cotorului dosarului, fiecare culoare fiind aferenta cate unei perioade din aceasta scurta viata pe care am avut-o de trait pana acum... Dar voiam sa ma laud, pentru ca am prieteni putini, dar foarte buni, ca am cunoscut o gramada de oameni si ca m-am integrat foarte bine in orice grup mi-a fost dat sa intru, ca m-am inconjurat de oameni geniali, tot putini, dar extraordinar de buni, ca i-am invatat pe alti oameni pe de rost si ca m-am bucurat de ideile, gandurile si sentimentele a catorva dintre ei, tot putini si ei, dar cei mai buni ... si ma mai laud ca am invatat de la oameni sa iubesc culori, idei, locuri, sunete, mirosuri, atingerile pielii umane si tot ce pot oferi simturile unui om ... si mai stiu ca am iubit de fiecare data, indiferent cum privesti iubirea, asa cum o vede un parinte, o prietena, o amanta, o logodnica, un aparator al naturii si-al parerilor proprii, un copil ...

PS: Muse - Hysteria

Eu oricum ma simt mai bine. :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates