September 08, 2009

a 8a C sau proba de 50m viteza la care eram ultima :)

Incerc sa dau de niste oameni, care sa se potriveasca profilului urmator:
- nascuti in `83 - `85;
- Bucuresti, Sc Generala nr 79, promotia `99;
- a 8a C - "C"ea mai tare, dooh! :D

Se numesc asa:
- Andreea BALASAN;
- Andreea-Iulia BURGHEL;
- Ioana CHETU;
- Marius IANUC;
- Mariana LERA;
- Laura MIHAI;
- Lileta MATEI;
- Adrian NEAGU;
- Andrei NEDELCU;
- gemenele Monica si Rodica PATRU;
- Radu TAVSANCE;
- Cristina TOMA.

Pentru aceia dintre voi smarter than the average bear, ati ghicit, reuniune de clasa. Si de ei nu dam de nicio culoare - batranul Google ne-a dat doar pe cei 3 italici de mai sus, dar de care nu suntem siguri si asteptam confirmarea.
Acestea fiind comunicate voua, by all powers combined, hit me with your best shot: cunoasteti ... ati auzit de ei ... s-au maritat si au alt nume ... sunt faimosi? - am fost in aceeasi clasa, cunosc vedete! :D, orice semn de viata astept de la ei, iar daca puteti sa-mi dati si date de contact, astept pe binecunoscuta adresa de mail: miezurau CoadaDeMaimutzikaJmen gmail punct com :)

Traiti sanatosi pt orice ajutor! :*

5 alarm clocks:

Dana Nataletu said...

Hey dragutza,

De Adrian Neagu cred ca te pot ajuta eu sa dai... am tinut legatura... gimme some date and place si of course numarul tau de tel si ii comunic.

K ? Pups

Crisa said...

S-ar putea sa te ajut eu cu Marius Ianuc. Asta daca e aceeasi persoana pe care o stiu eu. Daca nu, macar am incercat. Da si tu un semn pe mess.

PUUUUP!

Crisa

cerv said...

mm... Andrei Nedelcu nu este Vali al nostru? :P
stiu ca, din calculele mele, nu prea se potriveste, dar.. am zis sa incerc :)

Miezu` said...

nu e, nu, altfel dadeam eu de el pana acum :))

Anonymous said...

Hey, scuze ca dau buzna neinvitata :) Incerc sa dau de un vechi prieten - Marius Ianuc(din Liceul Teoretic Ion Creanga - Bucuresti, din calculele mele e promotia de care vorbiti voi ;) )al carui numar de telefon l-am pierdut...Am vazut ca exista cineva care stie ceva de el. As aprecia daca si-ar face cineva timp sa-mi dea un mail scurt cu numarul lui de telefon/eventual adresa de mail la soft_wildrose@yahoo.com.
Multumesc mult :*

Template by:

Free Blog Templates