September 21, 2009

textul fara punct. asta pana azi, desigur

Ma gandeam asa, ce weekend fantastic si plin de oameni dragi si foarte dragi am putut sa am, l-am inceput de vineri cu un drum pana la Ateneu, cu buna si vesela mea Mireille, apoi am tzopait vesela pana pe Motoare si m-am vazut cu niste Crengi vesele, rasa 12H, promotia 2003 - va pupa fata :) - unde am baut Bacardi Lime de care mi-era pofta, pt ca niciodata n-au pe nicaieri, au numai din ala nasol, de portocale, sambata am alergat cu LeeLee dupa cadou pt Blonda si m-am dus pana la tata sa-mi schimbe un cauciuc de pe fata cu unu de pe spate, ca asa mi-e drag de orasul asta si de cacaturile lui de canale si de borduri nefinisate - am vrut martea trecuta sa ocolesc o groapa formata in dreptul unui canal si am luat cu roata o bordura nefinisata si foarte colturoasa, care mi-a rupt o bucata din cauciuc, apoi am ajuns la Blonda in Pasha pe la 6jumate si pe seara ne-am hotarat sa ramanem sa si dansam - muzica nu m-a incantat f tare, e ca-n orice club de fitze, house si haos romanesc, gen Ina si foarte originala bucata de la ora 1-2 cu mix rock`n`nroll, dar locul si oamenii mei mi-au placut mult, asa ca am plecat de acolo pe la un 3, iar duminica m-am trezit devreme si am vrut sa-l duc pe Codrutz pan` la muzeu, ii promisesem ca mergem sa vedem expozitia de motociclete de la Muzeul de Istorie si numa` bine ca era inchis, pt ca fusese deschis noaptea, asa ca am luat-o agale spre Valea Regilor si ne-am oprit si-am lenevit la o narghilea cu gust de pepene galben si-am vorbit 3 ore, ca doua Balante veritabile ce suntem si p-orma m-am intalnit cu Ana care a venit tocmai din Japonia si mai erau si Jimmy si Laura si am baut un Latte Macchiatto la Festival 39, unde in urechi imi plutea un jazz demential si pe urma am dus-o pe Ana acasa, pt ca era tarziu si ea m-a intrebat "da` nu ti-e teama sa conduci in orasul asta, uite ce nebuni sunt" si eu am zis ca asta e, ma obisnuiesc si am ajuns acasa la Ursul meu ranit, care de vreo saptamana si ceva e cu un picior in gips, pt ca a fost animal cuminte si a jucat fotbal cu ba`etii si mi-e mila de el, ca e baiat bun si nu merita sa-l doara, dar il iubesc si o sa se faca bine, asa ca am adormit linistita,

am scris textul asta ascultand din nou Muse - Hysteria pe repeat, dar in continuare ascultati melodia urmatoare in timp ce cititi ce-i mai jos si-o sa intelegeti cum se pune punct,

Yonderboi - Soulbitch
,

pentru ca, da, azi a fost luni, iar luni la ora 9 MZU al meu a fost ranit, am oprit la o trecere de pietoni si franele celui din spate l-au transformat in sanie si pe mine in nush ce, bine ca tantia de pe trecere e intreaga si nevatamata si uite cum am pierdut juma de zi cu constatari si drumuri si pe urma am ajuns la serviciu si am avut sedinta, unde am intrat nervoasa si cred ca am tipat la sefa mea, fara sa aiba omul vreo vina pt ziua mea nenorocita si am plecat la 7jumate de acolo, cu durere de cap si nu am ajuns nici la dansuri, cu care mi-am mai dres niste dureri din astea de cap in ultimul timp and my smile is kinda ruined, dar imi tot zic ca ma pun eu la loc pe picioare si de fapt stiu ca am nevoie de un real concediu de odihna, fara chestii de vizitat, fara oameni prea multi cu care sa ma intretin la vorba, fara internet, doar sa ma duc la bunici cu 3kile de carti si-un ipod plin cu muzica noua si sa ma intorc alt om,
punct :(

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates