November 25, 2007

Week [is this the] End?

Da, ne-am vazut. Ne-am schimbat sau nu, am crescut sau nu. Colegii din liceu. Am reintalnit cam o treime din ei vineri seara. Simpatici, dezvoltati, amuzanti, ironici, ametiti, maturizati, certareti, intreprinzatori si afaceristi, glumeti si stilati. Ce vreti, au trecut doar 4 ani si putin, inca n-am crescut suficient. Dar acum e bine asa cum suntem. :)

Zilele astea am iesit la cate-o cana de vorba cu doi oameni dragi si la doua bucati cappuccino vieneze, ambele cu multa frisca [de care mi-e sila intr-un alt context gastronomic decat cel al cafelei], am facut shopping [detest activitatea asta, dar am facut-o] pentru un alt om drag, am fost la meci [si ce meci, ce atmosfera, eat my shorts, baaaah! :D], am petrecut o noapte in care zice omul ca am vorbit in somn : )), am mancat si am baut chestii total nesanatoase - fuck it, daca mor maine macar o sa ranjesc mortii spunandu-i fraierei ca mi-am apucat ultima masa nesanatoasa :)) [despre avut grija sa traim fiecare moment in parte, dar asta in alt post, acum am chef de caterinci].
M-am simtit bine, m-am odihnit, am dormit si am citit, am facut cadouri - in sfarsit l-am cadorisit pe prietenul Musti cu chestiile aduse pentru el din Munchen [de unde m-am intors la inceputul lui septembrie, sa vedeti cat de rar apuc sa ma vad cu oamenii smecheri din viata mea...], am trait cateva minute simpatice uitandu-ma la un episod din Sex and the city asteptand-o pe Pishku la ea in camera, adancita in scaunul ala mare, cu picioarele razvratite pe pat, cu o mare felie de tort de ciocolata in brate, stinsa cu un energizant, aaaaah, heaven... :)

A fost un sfarsit de saptamana simpatic. Acum ma delectez cu niste marketing pt master si cu o felie de Incubus. Dupa cum spuneam mai demult, always and forever, coca-cola, love si muzica. :)

2 alarm clocks:

kishcutia said...

poftim...asteptand-o pe cine?
do i have the impresion ca am stat 20 de minute imbracata sa fiti voi gata?

si da stiu ca tu erai gata...dupa tine am stat dupa'

so no waiting for me. Stiu ca sunt bine dar tz tz :))

Miezu` said...

erai in baie ba, inca nu erai gata :))

Template by:

Free Blog Templates