November 17, 2007

Stiu ce uimita-i culoarea albastra...

M-am asezat astazi la ora 12 in fata calculatorului si m-am apucat sa scriu. Am vorbit cu oameni, am ascultat muzica, am trimis poze si am vorbit la telefon. Pe la 6 si ceva m-am dus sa mananc, mai mult la indemnul prietenului L, care ma va bate intr-o zi pentru ca nu am grija de mine. I don`t care, amice, I simply don`t. :)
Mi s-a facut dor de muzica mea. Am rascolit foldere intregi si am ajuns la concluzia ca melodia cea mai buna pentru ziua asta nemernica de sambata, cu ploaie, cu raceala si stare de somnolenta, cu blocari de calculator, meci si alte cuvinte asemenea aruncate, este ...
Pai nu este. N-am reusit decat sa ascult mult Alexandru Andries, combinat cu Anda Calugareanu si Aura Urziceanu (maine seara ma duc la concert, multumesc fetei Paula pt invitatie), asezonate cu putin DiMeola - pe ritmuri de Piazzolla.
Le multumesc pt voci si instrumente.

Anda Calugareanu - Micul Print. Imi rupe sufletul de cat de frumos suna...

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates