November 21, 2007

RE: Despre femei.

Te rog, omule, nu ma intelege gresit.
Iubesc oamenii foarte mult.
Am intalnit foarte multe tipuri de oameni de cand am inceput sa ma exprim - sunt cel mai timid om de pe planeta asta, dar nu stiti voi. :)
Astfel ca eu nu intalnesc femei si barbati. Eu cunosc oameni.
Nu-mi plac femeile. E adevarat, nu dezmint.

Dar imi place feminitatea de mor.
Imi plac unghiile rosii, creionul negru si fardul de obraz.
Imi place sa-mi prind parul in coc sau sa-l las in cretzulimea lui pe spate.
Imi plac fustele, n-am purtat pana acum pentru ca ma adaptez constant mediului in care ma aflu si nu mi-a permis intotdeauna sa fac asta. Acum pot. Si port. Ma dor picioarele de la tocuri, dar eu stiu ca am un altfel de corp urcata pe o pereche de pantofi draguti. Negri, Stefan, simpli si classy.
Beau Frappe pentru ca are frisca si e dragut sa te prostesti putin cand tragi ness din pai cu nesatz. Si beau Cosmopolitan pentru ca imi place felul in care se aseaza paharul intre degetele mele mici. Asa cum mereu cer Cola, dar sa fie cu gheata si lamaie. Si absolut tot timpul multumesc frumos celor care ma servesc, iar la plecare le urez Serviciu usor.
Imi place sa ingrijesc ranile unui barbat, pare atat de mic cand ii dai cu dezinfectant peste deget si apoi ii aplici bandajul.
Imi plac filmele romantice, chiar daca prefer sa le vad la cinematograf si nu in bratele lui.
Ma emotionez cand vad un om care isi taie cu un cutitas mic dintr-un castravete pe scarile metroului de la Romana, mi-e mila de animale si ma topesc dupa pisici.
Nu-mi place sa dorm singura si cel mai linistitor somn il am mereu in bratele lui. Sunt puternica si imi place sa ma impun, dar niciodata n-am simtit nevoia sa stiu ca stie cine e "seful". Imi place sa ma cuibaresc si sa simt ca sunt a lui.
Si sa stii ca sunt blanda, chiar daca iti cer foarte multe. Iti cer pentru ca stiu ca ai de unde sa dai, ca esti om bun si ca poti mult mai mult. Te ajut sa-mi vorbesti si imi place sa te ascult, sa fiu langa tine cand ai nevoie de asta.

Nu sunt fitoasa. Dar imi place sa ma rasfat si sa ma simt femeie.
Chiar daca mie nu-mi plac femeile. :)

4 alarm clocks:

Criss Tina said...

ma simt ca in fata oglinzii de cate ori iti citesc blogurile. :) azi si eu ma simt femeie mai mult decat de obicei. si nici mie nu-mi plac femeile...dar ador feminitatea si tot ce adie lin pe langa ea.

Miezu` said...

ehe, cretzule, long time, no see. :)

vorbeam azi cu o colega, faceam diferenta intre femeia-femeie si femeia-muiere. :P

Criss Tina said...

o mare diferenta indeed. si totusi...ai pus ceva in blogul asta...ceva magic de care nu ma mai pot satura. sa te iei de mana cu Cartarescu. poate faceti ceva maret ;)

Miezu` said...

maine chiar ca o sa ma imbrac cu rosu si cu negru, o sa abuzez de astea... 8->

Template by:

Free Blog Templates