November 17, 2007

Rammstein sau nu.

Zilele astea am terminat cursul de germana.
Zilele astea s-au terminat multe. S-au terminat oameni, s-au terminat cuvinte si melodii. Mi se termina pana si calculatorul, o sa pierd ingrozitor de multa muzica, adunata cu multa grija, cu foarte multe pretentii si cu foarte mult suflet. S-au terminat plicuri de ciocolata calda si bomboane pt tristete, s-au scurs lacrimi si cuvinte bune, s-au aruncat pe geam papadii si frimituri de paine.
In schimb, am adunat oameni in suflet, am tot plimbat din ei inauntru si afara; o sa fac curat si o sa pastrez doar pe cativa in curand. Pentru ca merit(a).

Du hast. Hast du? oh, ja.
Ich bin sehr sicher, mein Freund.



Foto: Beauty of the Stef. Best friend. Photo si make-up by Miez.

2 alarm clocks:

Unknown said...

Ur twin?

Miezu` said...

my twin soul, poate.
nu, e prietena mea cea mai buna. :)

Template by:

Free Blog Templates