November 13, 2007

For the times that I made you stumble

It’s too bad, but hey, that’s me… : )
0 unread messages.
Hai sa-i lasam pe … si sa avem grija de …
I’m sorry, but I ain’t gonna change my ways….
Se portiveste si …
Cause it ain’t the first time….

Ai trimis alea? Cum stam cu? Mi-e rau. Linistete-te. Vrei un ceai? Te mai doare? Am de tei si de menta. Hai, hai, te rog din suflet, hai, ai grija de tine, nu mai plange… Cuvintele sunt useless… o poza, un sunet, o melodie, fac cat o mie de cuvinte... ti-am lasat ciocolata pe birou. Mi-e mila de… da, e frig acolo. Era atat de mic, nu stiam ce sa-i zic…Lasa-l ma, o sa-si revina. Pe mine m-a umplut de nervi azi… hai, hai sa tragem la sorti. Vino cu mine sa mancam, te rog. Ia si gusta, e bun, nu pot sa inteleg cum isi poate face singura chestia asta. Nu pot ma, nu-mi place, eu am planuri, nu vreau. Da, dar stii, conteaza mult aici … un semn facut de mine, cu degetul spre tampla dreapta … si aici …completeaza ea, ducandu-si mana peste inima

Daca macar unul din voi a inteles tot textul ca intreg nu e bine. Dar daca v-ati regasit bucatica de conversatie e in regula, azi ati fost parte din ziua mea, pentru ca azi, marti 13, am implinit 23 de ani si o luna.

O parte din mine.... partea cea mai aparte.... nah, jocuri de cuvinte...

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates