November 29, 2007

Voiceless dar o vreau pe a ta.

Am dat destule cuvinte jmen zilele astea, o sa-mi permit sa aberez despre un alt soi de subiect. Vorba `ceea: "ia gata, bah!" :)
Ideea blogului urmator mi-a venit in urma ascultarii unei piese cu o voce misto in ea, dar mai ales a faptului ca urmeaza sa-mi pierd vocea, ragusind incet, dar extrem de sigur.

Bai, imi place de mor sa aud o voce de om. Nu neaparat "live", cat mai ales prin telefon. In ultima instanta ma pot referi si la ce aud in vreo melodie, dar astia sunt deja oameni lucrati si nu au acelasi farmec - desi lesin de drag la un vers cantat de DMX, recunosc! :))
Revenind, de multe ori dau un telefon nu neaparat sa aflu ce mai face omul ala - oricum conversatia seaca de tipul "buna, ce mai faci?"se uita de cele mai multe ori - ci mai mult sa il aud, pur si simplu. De exemplu Andrei, pe care il sun o data la cateva luni, inca ma mai intreaba f mirat cum dracu il sun doar sa il aud, desi nu vorbim cu lunile, ca sigur vreau ceva de la el daca sun dupa atata timp. :)) Pai vreau, imi hranesc auzul cu vocea lui. :)
Da. Am eu cativa oameni care ma topesc; am si la serviciu un gagiu pe care il suna toate fetele cand au nevoie de ceva din departamentul lui, chiar daca acolo sunt mai multi oameni care le-ar, NE-AR, de fapt, putea ajuta. Si, am observat, conteaza f mult felul in care stii sa folosesti vocea asta, poti sa obtii multe printr-un simplu telefon, nemaiamintind cat miros de flirt se afla in ea si alte chestii din acestea jmen cu dublu JM.

Cred ca mi-am gresit cariera, acum imi dau seama care e drumul meu in viata. Tot imi place mie sa ascult oamenii si sa dau sfaturi, acum zic ca imi plac vocile auzite prin telefon... E clar, daca nu imi merge cu marketingul ma mut la un hotline! :)))

2 alarm clocks:

EzQ said...

Heheh, cred ca ar fi cel mai funny hotline! Nu pot sa nu-mi amintesc tipetele tale din chestia aia de la Coke Live, sau de unde era :)) ...Daca faci un promo tv cu acele gemete de placere, everybody would call!

Miezu` said...

era la B'Estival ba :))
da` eram funny, recunoaste, pigglet scria pe mine =))

Template by:

Free Blog Templates