November 20, 2007

Pazea!

Uranioooooo, pleaca ma cu luna ta neagra cu tot, mie mi-a mers bine zilele astea, nu te cred cand zici ca ma va manca o luna neagra asezata in Scorpion. : ))
E drept, toata lumea parca a fost cu acela in sus toata ziua, ete ca mie mi-a mers bine. Am o stare foarte stare, dupa cum spuneam prin alte parti, deci pazea! :D

One of these days these boots o sa te calce-n picioare.

Later edit: Nu, da` acuma chiar m-am enervat, in sfarsit mi-a sarit smaltzu` pe ziua de azi!!! [Mireille, cu exclamatzii, pentru sufletelul tau, with love :))]

Revenind, deci.
Cand mama dracului m-am abonat eu la confesionalul neo-protestant? Si de ce??? Taman eu! Daca toata lumea ar crede in duhuri sfinte cum cred eu ... pazea, o sa ardem in flacarile cele mai flacari! :))
Asa. Am dat unsubscribe, dar iata ca tocmai am mai primit un mail de la Alin Cristea, caci are si nume, nu asa, oricum.
 Goodbye from our Mailinglist, sorry to see you go.

You have been unsubscribed from the following mailinglists:
* All newsletters


If there is an error in this information, you can re-subscribe:
please go to *** and follow
the steps.

Thank you
Sa mori tu! ahahahahahahaaaa. Pa.

2 alarm clocks:

Anonymous said...

Du-te ma...nu o sa calce pe nimeni acea cizma. Stim toti ca ai pus-o pentru Mos Niculae! :P

Miezu` said...

eu n-as miza pe asta. :)

Template by:

Free Blog Templates